Miért nem hiszel nekem? /Kaiyeol/

539 33 2
                                    

Kai pov

- Nem hiszem el, hogy nem hiszel nekem! - üvöltöttem most már én is idegesen. Azt még megértettem, hogy kérdőre vont, olyan miatt amihez egyébként semmi köze, de hogy még a szavaimban is kételkedik azt nem. Sose hazudtam, neki meg pláne nem, akkor miért hitte, hogy hazudok?  De még, ha hazudtam volna neki, akkor is kötelessége lett volna fedezni a hátam, nem mindenki előtt kijelenteni mekkora hazug vagyok. 

- Aha, szóval Taemin, aki amúgy kurva jól néz ki, és minden fan "shippel" titeket, meg akart csókolni, de te nem engedted, még is a bizonyítékok is azt mondják, hogy csókolóztatok?  - húzta fel a szemöldökét megvetően méregetve. Nem mindig a legkézenfekvőbb, legigazabbnak tűnő megoldás az igaz, mert van, hogy az élet felülírja azt. 

- Igen, pontosan - bólintottam. Nem is értettem miért vitatkozok vele, én tudom mi az igazság ez a lényeg. Mégis az ember a legjobb barátjától legalább elvárná, hogy higgyen neki. És azt fáj a legjobban, hogy én mindig hittem neki, bíztam benne, de ő mások oldalára állt a "harcban", és ahelyett, hogy segített volna, hogy meggyőzzem őket az igazságról, csak még egy lapáttal rá tett. Fájt, el se tudtam mondani mennyire, de nem mutattam ki a barátaink előtt, inkább elnevetgéltem, pedig belül legszívesebben sírtam volna. 

- Ugyan már! - horkant fel, és intett a kezével. Már kezdett felmenni bennem a pumpa, és a szomorúságom is egyre nőtt.

- Miért is?

- Mert lehetetlenség.

- Attól, hogy te nem vagy rá képes, más még lehet. Ami neked lehetetlen másnak normális - szinte köptem a szemébe a szavaimat, de már nem érdekelt. Megbántott, és már nem először, de betelt a pohár.

- Oh, szóval te ilyen különleges vagy, csak ne várd, hogy el is higgyem. Jó, hogy nem azt akarod bemagyarázni, hogy immúnis vagy a "gonosz csábítására" - rajzolt idézőjelet  a levegőbe. 

- Igen, mert tudod van, aki jobb, erősebb nálad. De neked még is ez miért probléma? - húztam fel én is a szemöldökömet, leutánozva őt. Azt értettem, hogy én miért akadtam ki, de hogy ő. Csak nem féltékeny rám? 

- Miért? Mert szétvet az ideg, ha arra gondolok, hogy más csókol, hogy mást szeretsz, nem engem. És tudod miért? Mert szeretlek! - ordított az arcomba, mire köpni-nyelni nem tudtam. 


Remélem a wattpad végre kiteszi, mert kivágom az ablakon *kedvesen mosolyog*. Régen volt friss, de most visszatértem, ha ez egyáltalán valakit érdekel. Ez egy ilyen kis bemelegítő rész volt, remélem tetszik! 

Röppentyűk estére /Kpop, bl drama/Where stories live. Discover now