6 days until Christmas /Yoonmin/

511 33 6
                                    

Jimin pov

Imádtam a karácsonyt minden vele járó nehézséggel együtt. Még az órákig tartó agyalást is, hogy kinek mit vegyek ajándékba. Egy héttel karácsony előtt már mindenki ajándéka szépen be volt csomagolva pihent a szekrény mélyében. Viszont a  legnehezebbet még hátra van, Yoongié hiányzik, nem jutott az eszembe semmi értelmes.

- Tae, te mit vettél Kooknak? - mentem át a másik szobába hátha ott találok valami ötletet. Tae az ágyon feküdt fején fejhallgatóval. Levette a fejéről, majd érdeklődve nézett rám, mire elismételtem  a kérdést.

- Mivel eltörött a kedvenc bögréje, csináltattam egyet a kedvenc közös képünkkel. Megmutassam? - kérdezte, és már állt is fel, és túrta elő a dobozt a szekrény legaljáról. Egy szép fehér bögre volt fél szívecske fogantyúval.

- Nagyon szép, és cuki ötlet - dicsértem meg. 

- Ez még semmi, ha forrót teszel bele átváltozik, és egy másik kép lesz rajta - magyarázta csillogó szemekkel. 

- Nagyon boldog lesz - mosolyogtam rá, és visszakullogtam a szobánkba, ötlet híján a következő számunkat kezdtem gyakorolni.

- Egy dalnak biztos örülne, de én nem tudok olyanokat írni, mint ő.
- De örülne neki hisz te írtad.
- Igazad van - beszéltem meg magammal. Egy bólintással jeleztem, hogy mennyire okosnak tartom magam, és már a kezembe is vettem a tollat.

Ez nehezebb, mint gondoltam, a többiek hogy csinálják? 

- Namjoon Hyung, segítesz? - mentem át az utolsó reményemhez.

- Persze, Jimin, miben segítsek? - kérdezte arrébb téve a jegyzet füzetét.

- Dalt írni Yoonginak - mondtam halkan nehogy az említett is meghallja. 

- Egy dalt? - kérdezte döbbenten. Bólintottam, és hogy még inkább mutassam mennyire biztos vagyok benne, megmutattam neki az eddig elkészült dalszöveget.

- El akadtam benne  a második szónál, és gondoltam segíthetnél - vakargattam a fejemet zavartan. Mondanom sem kell, hogy ezek után Hyunggal egész éjjel a dalt írtuk, de legalább az adventi listám újabb elemét kipipálhatom, és Yoongié ajándéka lett a legszebb, és remélem érezni fogja a szerelmem.

Ez a sorozat az advent mozzanatait hivatott bemutatni, majd a final részben értelmet nyer minden.

És kérlek legyetek a lehető legboldogabbak, hisz a legnagyobb ajándék amit adhattok és kaphattok az a boldogság. 

Röppentyűk estére /Kpop, bl drama/Where stories live. Discover now