Beastmode 16 /multifandom/

101 8 3
                                    

Kihyun és Mark a csöveket és zsínorokat kikerülve ugrottak a fiatalabb omegára. Fahéj és latte illata terjedt halványan a levegőben, de leginkább Namjoon új barackos krém illatát lehetett érezni. Az alfák a szobába lépve egyből mélyen szívták be az új illatot, visszafogva állati hörgésüket és a kényszert, hogy a fiatalabbra ugorjanak. Ilyenkor volt a legerősebb az omegák illata, teljesen tiszta és egyszerűen vonzotta az alfákat.

- Annyira aggódtunk érted - motyogta Kihyun Namjoon nyakába, kicsire húzva magát, hogy mindhárman elférjenek az ágyon. 

- Amikor Jin felhívott, hogy összeestél mindenki nagyon ideges lett. Azt üzenik szeretnek, de sajnos ők nem jöhettek, de akartak -  tette hozzá Mark és körbe nézett a szobán. Egyszerű helyiség volt világos sárga falakkal, egy nagyobb kanapéval és hatalmas ablakokkal. Az ágy egész nagy volt, kényelmesen elfértek rajta hárman is.

- Azt üzenik, majd egyből hívd fel őket, ha felkeltél - szólt közbe Shownu is mosolyogva. Az ágy mellé lépve egy puszit nyomott Namjoon homlokára  és a két másik akaratos omegának is adott egy-egy csókot. Wonho és Jackson is követte a példáját, mielőtt elhelyezkedtek volna a kanapén. 

- Mi történt? - kérdezte Wonho kedvesen.

- Volt egy veszekedésünk és egyszer csak itt keltem fel. Az orvos azt mondta, hogy a sokk miatt omlott össze a testem. Ez viszont befejezte a folyamatot és végre omega lettem. El sem hiszem - magyarázta Namjoon csillogó szemekkel. Őszintén örült, hogy végre ő is teljes jogú tagja a társadalomnak és az omegákat mindenki imádta. Akaratlanul is eszébe jutott, hogy ezzel a többi omega vetélytársként fog tekinteni rá, de elnézve a két idősebbet már nem félt többet. Mark és Kihyun folyamatosan puszikkal halmozta el mindenhol, ahol érték és egy pillanatra sem engedték eltávolodni. 

- Itt voltak ők is - Jackson hangja halk volt és remegett az idegtől, de nem hagyta, hogy illatán bármi is érződjön. Namjoonnak nyugalomra volt szüksége.

- Történt valami gond? - kérdezte Namjoon, illata egyből keserűvé válva. Mivel még nem volt hozzászokva az új helyzetéhez, nem tudta úgy kontrollálni, mint a többiek. 

- Ne aggódj, egyáltalán nem volt semmi. Az orvos haza küldte őket - mondta Shownu diplomatikusan. Persze azt elhallgatta, hogy majdnem egymásnak ugrottak, egyedül Hyungwon mentette meg a helyzetet. Namjoonnak feltűnt a hezitálás, ahogy azt is tudta, hogy nem ennyi volt csak, de nem erőltette. Nem kell mindenről tudnia, néha jobb a boldog tudatlanság.

- Milyen volt az elmúlt pár hónap? - kérdezte inkább Mark terelve a szót.

- Semmi különös. Láttátok mennyi army jött el megnézni minket? Csodálatos volt - a fiatalabb fülig érő mosollyal mesélt el mindent a koncertekről, szándékosan kerülve mindent, ami érintette a Bts tagjait. Jint említette meg néha-néha, de nem vitte túlzásba.  A történetek közben megrezdült a telefonja, ami azt jelezte, hogy Sehunék megérkeztek a kórházba. 

- Miután meg tudták mi történt, egyből felhívtak és be akartak jönni. Remélem nem baj? - kérdezte Namjoon aggódva. 

- Namjoon, nem vagy a tulajdonunk, nem vagy a mi omegánk, még - hangsúlyozta ki Shownu a még szót -, de ha az leszel, akkor is odamész és azzal, akivel akarsz. Rendben?

- Rendben - bólintott Namjoon engedelmesen. Halvány mosollyal az arcán várta Jonginékat mereven az ajtót bámulva, de mindenkinek feltűnt a halvány pír az arcán. Soha mást sem akart mint a falkájuk tagja lenni és most végre volt rá lehetősége.  Jongin és Sehun volt az első, akik berontottak az ajtón, nyomukban Kris és Kyungsoo. 

- Sziasztok!  - köszöntek kórusban a bent lévőknek kötelességtudóan. Kris büszke mosollyal az arcán figyelte, ahogy a fiatalabbak tisztes távolságban megálltak a kórházi ágytól, idegesen imbolyogva. Nem akarták sem a másik falka alfáit ingerelni, sem Namjoont megijeszteni. Mindkettejük illata elég erős volt még fiatalságuknak hála, ezért óvatosnak kellett lenniük.

- Nyugodtan közelebb jöhettek - intett Namjoon nevetve, de a két alfa még mindig nem mozdult. Amikor Shownu is megadta a zöld jelzést, akkor ugrottak csak közelebb egyszerre ölelve mind a három omegát. Mark és Kihyun is kuncogva hagyta, hogy hozzájuk bújjon a két túlméretezett Exo baby. Nevetve beszélgettek mindenről, ami eszükbe jutott egymást túl kiabálva. Namjoon mindenről elfeledkezve csatlakozott be a szívatásokba és csipkelődsékbe gond nélkül alkalmazkodva az új helyzethez. Egyszerűen hálás volt, hogy ilyen családja van, akik mindenben támogatják és feltétel nélkül szeretik. Namjoon telefonja törte meg az órák óta tartó nevetgélést és Jaebum neve volt a kijelzőn. Shownu lelkiismeretfurdalva vakarta meg a tarkóját, hiszen elfelejtette a falkája többi tagját, akik bizonyára már tűkön ültek. Szerencséjére senki nem hibáztatta, az otthoniak is csak örültek Namjoonnak. Egyedül Krisnek tűnt fel az alfa hangulatváltozása, ami amilyen gyorsan jött úgy felejtődött el. 

-  Namjoon, lassan indulnunk kell haza. Téged pedig hagyunk aludni, szükséged van a pihenésre - kezdte az elköszönést Hyungwoo ezzel megtörve a kellemes hangulatot. Hangos elégedettlenség kezdődött, de a két vezér alfa gyorsan véget vetett neki. Egyenként elköszöntek Namjoontól és egymás hegyén hátán kitódultak az ajtón  a váróba. 

A kanapén Hyungwon összekuporodva aludt Chanyeol ölelésében. A béta nyugodtan pihent az alfa karjai között, látszólag teljesen közömbösen a hangzavarra. Jackson és Wonho feltúrbózott alfa ösztönei egyből életbe lépett és legszívesebben letépték volna az idegen alfát az ő bétájukról. 

- Ne!  - Kris mélyhangja egyből kizökkentette őket a transzból és szégyenkezve sütötték le a fejüket. - Amikor ideértünk egyedül aludt itt reszketve a hidegtől, Chanyeol vállalta, hogy kint marad és melegen tartja - magyarázta Kris kimondatlanul hagyva a maradékot. 

- Ti kint hagytátok, teljesen megfeledkezve róla. A falkátok tagja egyedül volt, mert nektek fontosabb dolgotok volt.

Természetesen Kris nem volt olyan kegyetlen, hogy ezt az arcukba nyomja, anélkül is tudta, ez elég figyelmeztetés volt. Az alfák ideges feromonjai megzavarták Hyungwon békés álmát, homályos tekintettel motyogva nézett körül a szobán, láthatóan nem regisztrálva mi is történik. 

- Sajnálom, az én hibám! - ült fel teljesen, Chanyeol félálomban szorított az ölelésén felerősítve illatát, ezzel sikeresen megnyugtatva  a kómás bétát. Továbbra is bocsánat kéréseket mormogva dőlt vissza a fekete hajú kényelmesen belebújva az alfa vastag pulcsijába.

- Szegényem, teljesen elfelejtettük, hogy mennyire kimeríthette, hogy négy alfát kellett irányítani olyan hosszú időn keresztül - rázta meg a fejét Wonho csalódottan. Önmagában volt leginkább csalódott, Hyungwon bízott bennük, segített nekik, erre ők így köszönték meg. Annyira izgatottak voltak Namjoon miatt, elfelejtették a falka igényeit. Kris intett Kyungsoonak, aki értve a jelből gyűjtötte össze a két fiatal alfát és kivezette őket a váróból egy gyors köszönés után. 

- Én tudom, hogy mekkora öröm egy új omega, de ne felejtsétek el, hogy pont ez okozhat hatalmas gondot a falkában. Tudjátok, hogy a fiatal omegák mennyire territoriálisak, akár Bambam, akár Wonwoo vagy Jun mind fiatalok figyeljetek rájuk. A béták pedig biztos, hogy megkérdőjelezik majd saját magukat, ilyen a természetük. Ne hagyjátok, hogy ez elvaduljon!  -figyelmeztette őket Kris kedves mosollyal. Chanyeolhoz lépve finoman megcsikizte a füleit halkan suttogva, hogy felkeltse. 

- Hyung - nyafogta az óriás  elfordulva.

- Gyere, otthon van forrócsoki, tudod hyung csinált - Ez használt mert Chanyeol finoman átadta Hyungwont Shownunak, aki gyengéden magához ölelte a bétát, és mindenkitől elköszönve követte Krist Kyungsooék után. 

- Gyertek menjünk haza, hosszú út áll előttünk! - sóhajtott Jackson és maga elé engedve a két omegát elhagya a várót. 

- Ne aggódj Hyungwon, nem lesz még egy ilyen. Szeretünk - suttogta halkan Shownu és ő is követte a többieket egy utolsó pillantást vetve Namjoon zárt ajtajára. 

Röppentyűk estére /Kpop, bl drama/Where stories live. Discover now