Exo a szexshopban /+16/

744 46 14
                                    

Életre kelt hang szemszöge, aki semmi felelősséget nem vállal és nagyon sajnálja, hogy ezt látnod kell xD

Sajnálom, hogy én mondom el, de tizenkét kanos idiótától nem várhatunk semmit, főleg nem egy felnőtt játékboltban.  Hol kezdjem? Hogyan kerültek oda.

Ez egy vicces sztori, Yixing kiejtéséből vagy inkább annak hiánya miatt indult ki egy kisebb vita arról, hogy ki jobb az ágyban. Egészen addig eljutottak, hogy körbe verés szerint mindenki lefekszik mindenkivel, csukott szemmel, hogy ne lássa társát és pontozza, aki a legtöbb pontot kapja az nyer. Kissé primitív, meg gyerekes, de te is látni akarod, mi? Gondolj csak bele, az egyik tag bekötött szemekkel élvezi, amit a másik tesz vele, aki persze lát. Aztán átmész egy másik szobában, ahol egy másik pár csinálja. Instant orgazmus vagy ingyen pornó, jobb, mint a Pornhub.

És a maximális élményhez kellenek a játékok. Amihez egyszerre tizenkét embert kell egy kis szexshopba zsúfolni.  Mit érezhetett az eladó? Ha én lettem volna, talán még fel is ajánlom, hogy kipróbálhatják rajtam. Eltértem a témától...

- Biztos, hogy a két maknae is bejöhet? - gondolkozott el Suho, a csapat talán legértelmesebb tagja. 

- Persze - válaszolta egyszerre a két legfiatalabb. 

- Valaki járt már itt? - kérdezte Baekhyun körülnézve az üzletben, amiben a bilincstől kezdve az ostorig és a szájpeckekig minden volt. 

- Nem, én még nem - válaszolta Jongdae kerülve párja tekintetét. 

- Oh, szia Chen. Mizu? - érkezett meg az eladónő is mintegy végszóra, mire Chanyeol csak fejbe vágta a kis hazug párját, de nem ragozta tovább.

- Semmi, csak kellenek egy kis játékok az orgiához - mondta szemérmetlenül. Mire a csapat normálisabb fele kínosan kezdett köhögni, de a többiek csak bólogattak. 

- Remek. Akkor gyertek! - intett a kezével a lány, és kezdetét vette a vásárlás. Közben értelmesebbnél értelmesebb beszélgetések zajlottak le.

- Tényleg megengednéd, hogy mással feküdjek le, miközben sokszor másra se nézhetek? - kérdezte Kyungsoo szerelmét.

- Nem, úgy terveztem, hogy addig csináljuk, amíg olyan állapotba kerülsz, hogy járni se fogsz tudni és  megkegyelmeznek neked  - mesélte zseniális tervét.

- Csak azt akarod, hogy te legyél a szexkirály - forgatta meg az alacsonyabb a szemeit. 

Vagy éppen egy másik gyöngyszem a Taoris, Hunhan párostól.

- Minek ennyi vibrátor? És rózsaszín? - forgatott Tao a kezei között egy méretes darabot.

- Nem tudom, de ez akkora hogy, ha rákötsz egy szivacsot vagy egy kefét, akkor kész az új elektromos wc kefe - morfondírozott Kris a kis eszközt vizsgálva.

- Amúgy is, akinek alapból nagy, nem kell ilyen szar - húzta ki magát Sehun büszkén.

- Akkor azért van nekünk is - tettetett gondolkodást Luhan. Szegény Sehun, az egész bolt hallotta, hogy kicsi neki. Bár én, azért megnézném akkor is, ha csak egy hang vagyok.

Kemény négy óra után végeztek is azzal, hogy beszerezzenek mindent annak érdekében, hogy   ne csak az óra legyen kemény, hanem ők is azok lehessenek. 

- És mi lesz, ha két domináns kerül össze, például Kris és Chanyeol? - tette fel Xiumin a legfontosabb kérdést.

- Biztos, hogy én leszek felül - jelentette ki mindkettő.

- Remek, akkor ezzel véget is ért a "ki a szexkirály" verseny - vonta meg a vállát Yixing.

Milyen keretes szerkezet, kész szép irodalom, aki indította az egészet, ő is zárta le. Zseni egy hang vagyok. 

Mi lett ezután? Komolyan megkérdezed? Szerinted? Hat szegény tagot úgy elintéztek, hogy menni nem tudtak. Sőt még új wc kefe is lett a dormban. 

(Tényleg senki ne vegye komolyan, de remélem egy nagyon kicsit legalább megmosolyogtatott, még akkor is, ha nem éppen "ízléses". )

Röppentyűk estére /Kpop, bl drama/Where stories live. Discover now