Sehun pov
- Mi a fasz van? - néztem az előttem állóra bamba fejjel. Annyit értettem, hogy valahova futok, amikor valaki fut velem szembe, és valamit csinálok valamerre.
- Azt fogsz kapni, ha nem figyelsz - szidott le Suho.
- Nem lehet úgy figyelni a szavadra, ha közben látom, ahogy az izzadság folyik rólad, és a kis cseppek eltűnnek a nadrágod szélénél. Valljuk be, nagyon szexi - haraptam be az ajkam, miközben végig mértem. Az edzés már egy ideje véget ért, már csak Suho és én maradtunk. Azt próbálta elmagyarázni, hogy egy az egy ellen hogyan támadjak, de sokkal inkább támadtam volna le őt.
- Sehun, ezt majd otthon, most figyelj a kosárra. Az edző megöl, ha holnapra se tudod - állt ellen Suho még mindig. Sose enged nekem, mindig csak a kötelesség érdekli. Az, hogy a szerelme belehal a kanosságba nem volt fontos neki.
- Nem akarom, elegem van, holnapra majd tudni fogom. Nekem csak te kellesz - néztem rá kiéhezetten. Egy pillanatra megremegett, és látszott az arcán, hogy elképzeli, ahogy miket lehet csinálni a zuhany alatt, de megrázta a fejét, és megint ellent mondott.
- Baba, megígérem, ha megcsinálod kétszer jól, akkor kapsz jutalmat, de addig semmi - szabott ki feltételeket megint. Frusztráltan sóhajtottam egyet, de belementem. Minden erőmmel a kosárra koncentráltam, és próbáltam megcsinálni hibátlanul, de csak épphogy szabályosat értem el. Elégedetten dobtam le magamról a jelző trikót, és a labdákat is a helyükre tettem.
- Megcsináltam kétszer és még el is raktam a labdákat, most ezért te raksz meg engem. Szeretlek és mindennél jobban akarlak, kérlek! - vetkőztem le férfiasságomat, és kezdtem könyörögni.
- Milyen szépen tudod kérni, ha kell valami - jött egészen közel hozzám, mire megremegtem. Reszketegen fújtam ki a levegőt, amikor orrát végig húzta arcélemen, és kezét levezette fenekemhez, amibe bele is markolt. Apró nyögést hallatva húzódtam hozzá a legközelebb, hogy érezze mennyire készen állok már a további "tornára".
- Mit szólnál, ha kipróbálnánk a zuhanyt? - kérdeztem finoman hozzá dörgölve csípőm, mire belemorrant a fülembe, és az öltöző felé kezdett húzni, én szó nélkül követtem. Út közben ledobta magáról a feleslegessé vált ruhadarabokat, és rólam is sietősen tépett le mindent, ami a testemet takarta. Amikor mindketten meztelenül álltunk belöktem a kabinba, és szenvedélyesen kezdtem tépni ajkait. Csak addig engedte, hogy domináljak, amíg, megnyitotta a csapot, és ránk zúdult a kellemesen meleg víz. Csípőjével lassan körözött, ezzel még tovább húzva idegeimet. Ajkaimtól nyakamra tért át, egy-egy halk sóhajjal tűrtem, amit velem tesz, néha lökve előre a csípőmmel. Bőröm felforrósodott, ahol hozzám ért, szememre szemfedőként borult a szerelem és a kéj rózsaszín köde. Minden érzékszervem Suhora koncentrált, a mozdulatiban rejlő szenvedélyre, de mégis érezhető gyengédségére. Lábaim megremegtek, ahogy egyre lejjebb haladt, már V vonalamnál húzta végig nyelvét, amikor lekapcsolódott a lámpa, és sötétség borult az épületre. Suho felegyenesedett, és érdekesen nézett rám, lassan az én tudatom is kezdett tisztulni.
- Most bezártak minket? - nevettem fel hitetlenül, amikor felfogtam. Még a sors is ellenünk volt.
- Szerintem igen, de ne aggódj Baba, amint kijutottunk megkapod, ami jár - nyomott egy utolsó szenvedélyes csókot ajkaimra, és kilépett a zuhany alól. Szemforgatva mentem utána felöltözni, és kitalálni, hogy jussunk ki.
Lehet, hogy a sors is ellenünk játszott, de mindig megtaláltuk a módját, hogy együtt legyünk. Semmi sem volt erősebb, mint a szerelmünk, még Jungkook karja sem.
Khm, ez nem tudom mi volt. Valószínűleg fáradt vagyok, és krónikus ihlet hiányban szenvedek, de próbálkozom. Addig is Jungkook ereje legyen veletek.
YOU ARE READING
Röppentyűk estére /Kpop, bl drama/
FanfictionEgy, kettő max három részes történetek. Leginkább yaoi, de néha hetero is becsúszik, 14+ 16+. A másik ficimhez tartozó novellákat is idefogom tenni.Néha találkozhattok sokkal szomorúbb, nyomottabb, névtelen ficikkel, amik az érzelemre helyezik a han...