Bölüm 4: Akademi'nin En Kötü Öğrencisi (4)

3.2K 341 8
                                    


"Jack!"

Anthony, Jack'e ne olduğuna bakmak için yanına koştu.

'Bayıldı mı?'

Neden bir anda bayılsın ki? Anthony'nin gözleri Frey'e döndü. Masasında oturuyordu, yine ders kitabını okumaya başlamıştı.

'Eminim ki bu pislik bir şey yaptı.'

Ama böyle bir yeteneği var mıydı? O, sadece Büyülü Füze'yi kullanabilen düşük seviyeli bir öğrenci değil miydi?

Anthony konuşmaya çalışırken kapı açıldı ve Profesör Dio içeri girdi. Sabah dersinin başlamasının vakti gelmişti. Bakışları, olduğu yerde sallanan Anthony'ye ve onun yanında yerde hareketsiz yatan Jack'e kaydı.

"Anthony, neler oluyor? Jack neden yerde yatıyor?"

"B-bu... aniden düştü."

"Durduk yere mi?"

Şaşkın olan Dio, Jack'e yaklaştı. Daha sonra onu ters çevirdi ve durumunu inceledi.

'Bunlar...'

Dio'nun yüzü sertleşti. Jack'in karnındaki soluk, kalıcı mana izleri o kadar zayıftı ki Dio'nun keskin algısı olmasaydı fark edilmezlerdi.

'Bunlar mana kullanılarak yapılan dövüş sanatlarının beceri izleri.'

Bu, bunun bir Büyücü Savaşçının işi olduğu anlamına geliyordu. Dahası, bu sadece bir öğrencinin yapabileceği bir şey değildi.

Hızlı ve karmaşık. Bu beceri düzeyine sahip tek bir profesör olmadığından emindi. Bunu kim yapabilirdi? Dio'nun gözleri sınıfta dolaşıp Frey'e ulaştı. Okumaya dalmıştı, yakınına düşen Jack'e hiç dikkat etmiyordu.

"Bana ayrıntıları anlat."

Dio'nun keskin, masmavi gözleri sınıfta gezindi. Bakışlarıyla karşılaşan her öğrenci korkudan titredi. Bir dakika tereddüt ettikten sonra David ayağa kalktı ve konuşmaya başladı.

"Jack ve Frey bir an için konuşuyorlardı ama ..."

David, Dio'nun bakışlarıyla yüzleşince konuşmasına duraklayarak devam etti.

"aniden düştü."

Bu ikisi mi? Konuşmak mı? Öğrencilerine mesafeli davranan Dio bile, David'in Frey ile olan ilişkisini biliyordu. Konuşacak kadar arkadaş değillerdi.

Dio bakışlarını ondan uzaklaştırdığında David sırtındaki soğuk teri hissetti. Sonra Anthony konuştu.

"P-Profesör, Jack nasıl?"

"... Görünüşe göre bir süre bilinçsizce yatacak. Merak etme, hayatını tehdit eden bir durum yok."

"Profesör, onun aniden düşmesine neden olan ne?"

"... Sanırım, bunun sebebini anlamak için onu ​​biraz daha incelemem gerekecek."

Dövüş sanatlarından anlamadığı için şimdilik ona anlatmaya gerek yoktu. Dio kısa bir süre durakladıktan sonra konuşmaya devam etti.

"Sabah dersini bırakıyorum."

"Ha?"

"Yedek profesör ayarlayacağım. Herkes sınıfta beklesin."

Dio, Jack'in semptomlarını daha ayrıntılı olarak incelemeyi amaçlıyordu. İhtimal vermese de bu, bir yabancının işi olabilirdi.

"Hangi profesör devralacak?"

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin