Bölüm 35 - Arkadaş (4)

2.4K 288 1
                                    


'Bu da ne?'

Shepard huzursuzdu.

Frey'in sözlerini duyduktan sonra yanlış anladığını fark etmişti.

Bununla birlikte, şüpheleri tamamen ortadan kalkmamıştı ve hâlâ konuşmanın akışının kontrolünü elinde tuttuğunu hissediyordu.

Bu gerçek çok önemliydi ama birdenbire akış değişmişti.

Yarıtanrı'dan bahsettiğinde, Frey'in yüzündeki temkinlilik yıkanmış gibi ortadan kaybolmuştu.

Hatta dudaklarında bir gülümseme vardı.

Tabii ki gülümseme göründüğü gibi hemen kayboldu.

"Lütfen devam edin."

"...Yarıtanrı'yı biliyor musun?"

Bilmiyor olsa tepkisi açıklanamazdı.

Frey başını salladı.

"Biraz."

"Nasıl?"

"Bu küpeleri elime aldığımda Schweiser'ın yanında bir not vardı."

Shepard şok olmuştu.

"Sch-, Schweiser'ın notları mı? Hâlâ sende mi?"

"Belki. Her şeyden önce hikâyenizi dinlemeye devam etmek istiyorum. "

"..."

Shepard, inisiyatifi kaybettiğini kabul etmek zorunda kaldı. Şimdilik sadece sorularını bir kenara bırakıp hikâyesini anlatmaya devam edebilirdi.

"...Peki. Yarıtanrılar! İnsanları aşan yarı Tanrı varlıklar. Kaç tanesinin var olduğunu veya ne kadar güçlü olduklarını bilmiyoruz. Ancak buzdağının görünen kısmı kadarıyla tüm kıtaya hakim olacak kadar güçlüler. "

Çok bilgileri olmadığı belliydi.

Frey, sayılarının yüzü geçmediğini biliyordu.

Gel gör ki her biri o kadar güçlüydü ki onlara felaket demek abartı olmazdı.

"Kaçının var olduğunu, amaçlarının ne olduğunu veya neden gizli kalmayı seçtiklerini bilmiyoruz. Ancak emin olabileceğimiz bazı şeyler var. "

Shepard'ın bakışları düştü.

"Kendileri dışındaki her ırkı bir hevesle yok etmeleri mümkün... Bunu daha önce birkaç kez yapmışlar."

En önemli şeyi biliyorlardı bu yüzden bu yeterliydi.

"4000 yıl önce onlara karşı cesurca savaşan beş kahraman vardı."

Shepard her birinin isimlerini söyledi.

Büyük Büyücü, Bilge, Büyü Savaşçısı Kralı, Kılıç Kralı ve Kara Cadı.

"Ancak Lucas ortadan kaybolduktan sonra geri kalanlar arasındaki ilişki kırıldı. Büyü Kralı ile Kılıç Ustası arasında kavga çıktı, Kara Cadı ortadan kayboldu ve Bilge kendi başına mücadele etti ama bu yeterli değildi. Yarıtanrılara karşı en güçlü isyancıların tarihten kaybolduğu nokta buydu. "

Shepard bunu söylerken dövmesini gösterdi ve büyülü dövmesi sanki cevap veriyormuş gibi hafifçe parladı.

"Camiamız onların iradesini miras alan bir organizasyon."

Frey, Shepard'ın halefleri olduğunu iddia etmesini beklemiyordu.

Kendini biraz tuhaf hissetti.

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin