Çevirmen notu :sevgili arkadaşlar özelikle @bilgeejder
Kardeşim bügün sadece 2 bölüm atıyorum çünkü ortaokul arkadaşlarımla mezun olduğum ortaokulda bir buluşma gerçekleştireceğim yani tüm gün meşgül olacağım bu yüzden beni maruz gör /görün..Kahire gittikten sonra, Fiore ve Frey'in düşüncelerini organize etmek için zaman ayırmasıyla odaya bir an sessizlik çöktü.
"Üçüncü Prenses'i getirmeyi başardım."
Kısa sohbetleri, öğretmenine ne kadar derinden hayran olduğunu gösterdi.
Artık Kahire ona Frey'e yardım etme görevini verdiğine göre, bunu kesinlikle elinden gelenin en iyisini yapacaktı.
Tabii ki, Üçüncü Prenses'i tamamen kendi tarafına çekebilseydi en iyisi olurdu, ama Frey, prensesi sadece bir toplantıda etkileyebileceğine inanmanın gerçekçi olmadığını biliyordu.
Sadece ona yardım etme sözüyle, amacına çoktan ulaşmıştı.
Düşüncelerini düzenlemeyi bitirdikten sonra Frey, Fiore'ye söyledi.
"Majestelerinden istediğim üç iyilik var."
"Lütfen devam et."
"Öncelikle, lütfen benimle olan nişanını bekle."
"..."
Fiore'nin yanakları belirgin bir şekilde kızardı ve kendini sakinleştirmek için birkaç kez öksürdü.
Frey bundan daha fazla bahsetmeden konuşmaya devam etti.
"Ama doğrudan iptal etmeyin."
"İpte yürümemi mi istiyorsun? Bu iyi. En azından bu kadarını yapabileceğime eminim."
Ne de olsa o, bir ipte yürüyerek İmparatorluk ailesinin içinde yer edinmiş bir kadındı.
Endişelenecek bir şey yoktu.
"Başka?"
"Harkon'un satışını bir süre ertelemeniz gerekiyor. Leita'nın şüphelenmesin diye uygun bir mazeret sunsan daha iyi olur."
"Hım."
Fiore kaşlarını hafifçe çattı.
Satışları geciktirmek zor kısım değildi. Ne de olsa Harkon'un tüm satış haklarına sahip olan oydu, bu yüzden Blake ailesiyle yapılan anlaşma basit bir damga ile sonlandırılabilirdi.
Ancak anlaşma aniden sona ererse Leita'nın şüpheleneceği açıktı.
Fiore onun ne kadar anlayışlı olduğunu biliyordu.
Geçen sefer, ani ziyareti nedeniyle inisiyatif almayı başardı, ancak bu Leita'nın zorlayıcı olduğu anlamına gelmiyordu.
O kadının fark etmesini engellerken Harkon'un satışını mümkün olduğunca ertelemesi gerekiyordu.
Kulağa geldiği kadar kolay değildi.
En azından Fiore dışında herkes için.
Kendinden emin bir şekilde gülümsedi.
"Peki. Son isteğin nedir?"
"Bu..."
Açıklamak biraz zaman alacaktı.
Frey yavaş yavaş Fiore'a üçüncü isteğini söylemeye başladı ve ifadesi giderek daha da sertleşti.
"...zor değil. Plakalar Frey'in dediği gibi yapılırsa."
"Bu iyi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasyWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...