"Bu sefer doyurucu bir yemek yiyelim."
Oscar Adaları'nın ünlü Kızıl Yağmacılar'ın kaptanı Kunst, bunu söylerken başını kaldırdı.
"Bu sefer büyük bir tane mi olacak?"
Yanındaki tek gözlü adam da başını kaldırdı.
Bu adam çok aptal ve saf görünmesine rağmen 'Korsanların sadece bir gözü olmalı' derken kendi gözünü çıkaran bir deliydi.
Bunda şaşılacak bir şey yoktu. Orada bir sürü çılgın insan vardı.
Kunst sakalını okşadı ve şöyle dedi.
"Westroad Akademisi'ndeki öğrencileri taşıyan bir gemi adadan geçecek."
"Bu, yılda iki kez olmuyor mu? Ayrıca onlara eskortluk yapan savaş gemileri yok mu?"
Bu sözler ikinci kaptandan geldi. Zayıf bir adamdı ama çok zeki ve kurnazdı, mevcut pozisyonuna bu sayede gelmişti.
"Onlar Nitilus'a eskortluk yapıyor. Ama onu takip eden Cortes farklı. Geotanbul üzerinden gidiyor, yani Oscar Adaları'ndan geçmek zorunda kalacaklar. "
Kunst çok yüksek sesle güldü.
"Sadece yaklaşık 50 topu olan iki eskort savaş gemileri var."
"Oscar Adaları'nın yakınından mı geçecekler?" diye sordu Tek göz öfkeyle.
Yaptıkları şey bir kedinin yuvasında yürürken kıçını sallayan bir fareye benziyordu.
Ancak, ikinci kaptan çok daha temkinliydi.
"Unutmamalısın ki Akademi, İmparatorluk için önemli olan yetenekli insanlarla doludur. Ne kadar az olursa olsun, biraz koruma olmalı... "
"İki 4 yıldızlı savaş büyücüsü onlara eşlik ediyor."
"Savaş büyücüleri!"
Tek gözlü adam istemsizce bağırdı. Yakındaki birkaç korsan bile bunu duyduklarında yüzleri soldu.
4 yıldızlı Savaş büyücüleri, bir deniz savaş alanında rakipsiz şeytanlardı. Aslında, buradaki bazı adamlar daha önce böyle bir sahneye tanık olmuşlardı.
"Savaş büyücüleri tarafından korunan bir gemiye mi saldıracağız? Kaptan, kafana bir darbe mi aldın? "
İkinci kaptan kabaca sordu.
Kunst bu sözlere yüksek sesle güldü.
"İki kez vuruldum. Elbette bana bir şey olmadı, iyiyim. Sevgili sağ kolum, kazanma şansımız yok değil. Çünkü gelecekte bize yardımcı olacak yaşlı bir adamımız var. "
"Yaşlı adam?"
"Kuku."
O an, Kunst'un arkasından karanlık bir ses geldi ve tüm korsanlar şaşırdı.
Karanlık olmasına rağmen Kunst'un arkasında biri olduğundan eminlerdi.
Kişi, siyah bir elbise giyiyor olsa da onu görmeleri zor olmamıştı.
Karanlıktaki adam kapüşonunu arkaya atıp yüzünü ortaya çıkardığında korsanların yüzlerine şaşkınlık vurdu.
"Huk ..!"
"Ha-, bir hayalet!"
"Hık ..."
Yürüyen bir iskeletti. Eti olmayan beyaz bir iskeletti.
Gözlerinin olması gereken yerde, kırmızı alevlerle dolu derin kara delikler vardı.
Denizciler genellikle güçlü batıl inançlara sahiptiler. Denizin kötü ruhlarından ve hayalet gemilerinden özellikle korkuyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasyWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...