Ivan önündeki eşyaya baktı.
"Hımm..."
Kasajin'in mirası olan Dev Kemeri'nden biriydi. Her şey başlamadan önce Silkid'e gelme sebebinin bu kemer olduğu söylenebilir.
'4.000 yıldır bunu kimsenin bulamamış olması gerçekten bir mucize.'
Amakan Çölü'nde bir yerde olduğunu öğretmeninden duymuştu ama onu gerçekten bulabileceğini hiç düşünmemişti.
Mucizevi tesadüfü göz ardı eden Ivan, bunun gerçekten Kasajin'in kemeri olduğundan tam olarak emin değildi.
Bunun nedeni, kemerin ayırt edici bir özelliğinin olmamasıydı.
Tabii ki, Nora'dan gelen üç eşyanın görünüşünü duymuştu ve kemerin görünüşü, Ivan'ın bulduğuyla gerçekten tutarlıydı, ama sonunda bir tür tepki olacağını düşünmüştü. buldu.
Ama hiçbir şey olmamıştı.
Bu sadece eski bir kemer gibi görünüyordu. Ne fazla ne az.
Test etmek için beline bile takmıştı ama o zaman bile hiçbir şey olmadı.
'Ne kadar can sıkıcı. Yakınlarda sihirli eşyalar hakkında bilgisi olan kimse yok.'
Ivan, etrafının kas beyinli savaşçılardan başka bir şeyle çevrili olmadığı gerçeğine üzülmeden edemedi.
Tabii ki, eğer kemer gerçekten 4.000 yıldan daha eskiyse, orijinal şeklini koruyabilmesi kesinlikle şaşırtıcıydı.
Ama bu kadardı.
Aslında Ivan, Dövüş Kralının Yumruğu'nun gizli ve hatta öldürücü hamleleri hakkında bazı ipuçları bulmayı bekliyordu.
"Bir düşünün, Frey üç eşyayı da toplamam gerektiğini söylemedi mi?"
Frey'in bunu nasıl bildiğinden pek emin değildi. Ne de olsa öğretmeni bile bu bilgiyi biliyormuş gibi görünmüyordu.
Ivan bu bilmeceyi düşünmeye başlarken, biri çadırına girdi.
Ivan'ın sağ kolu olan Ork Savaşçısı Guaras'tı.
"Misafirin var."
"Hıh. Uzun zaman oldu. Yaratıklar mı yoksa hainler mi?"
Son zamanlarda, Yarı Tanrılara boyun eğmiş olan şehirler Ivan'ın ardından baskın ekipleri göndermeye başladılar, bu yüzden Guarus'un ne dediğini duyunca kendini beğenmiş bir sesle sormadan edemedi,
Guarus başını salladı.
"Hayır. Bu sefer gerçek misafirler. Onları takviye olarak düşünmek bile sorun olmaz."
"Bu iyi."
İvan, sert sesine rağmen dürüst davranıyordu.
Guarus sayesinde kendi saflarında saklanan hainleri bulabilmişlerdi. Tamamen kovulduklarından emin değildi ama en azından yaratıklar o zamandan beri ortaya çıkmamıştı.
Elbette onlar da bazı kayıplara uğradılar.
Şimdi sahip olduğu güçler, başlangıçta sahip olduklarının sadece yarısı kadardı.
"Onlar Rnei'den. Koruyucu Savaşçı ve diğer kırk beş Savaşçı bize katılmaya istekli."
"Bu kadar mı? Umarım hepsi iyidir."
Guarus kendinden emin bir şekilde gülümsedi.
"Rnei Savaşçıları, tüm çölde onurlu ve güçlü olmalarıyla tanınırlar. Bunun için endişelenmene gerek yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasíaWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...