2.kitap-Bölüm 23- [****](2)

1.4K 171 7
                                    

Yürürlerken Frey Leita'nın ifadesine baktı.

Yüzünde hafif bir gülümseme vardı ve her adımda hafifçe zıplıyor gibiydi.

'O benim kim olduğumu bilmiyor.'

Leyrin bodrumdaydı.

Ama görünüşe göre Leita onu oraya bir tuzak olarak ya da öldürmek için götürüyordu.

En azından sorun olmadığını söyleyebilirdi.

Tehlikeli olmadığından değil.

Frey'in içinde bir zamanlar Indra'ya ait olan ilahi güç vardı.

Hepsi bu değildi.

Hector'dan aldığı maske ve Riki'nin küllerinden aldığı mermer de çantasındaydı.

Leyrin bunlardan herhangi birini fark ederse yakalanacak ve Leyrin onu öldürmeye çalışacaktı.

"..."

Ama bu noktada geri dönmeyi haklı çıkaracak hiçbir yolu yoktu.

Frey dilini içeriye doğru şaklattı. Mevcut krizini aşmasının tek yolu duruma uyum sağlamaktı.

Zindanın son kapısına geldiklerinde Leita yürümeyi bıraktı.

Daha sonra Frey'e döndü ve ciddi bir sesle konuştu.

"Bu odanın içinde bizim efendimiz var."

"Usta tarafından..."

"Leyrin, rüzgarın gücüne sahip Yarı Tanrı. İmparator... hayır. Onu İmparator'dan bile daha yüksek bir varlık olarak düşünün ve söylediklerinize ve yaptıklarınıza özellikle dikkat edin."

"Anladım."

"İyi."

Leita başını salladı ve kapıyı açtı.

Şimdiye kadar yürüdükleri tüm odalar kirli ve kasvetliydi ama burası farklıydı.

Temiz ve iyi aydınlatılmıştı. Ayrıca oldukça genişti.

Oda lüks değildi, ancak bulmayı bekleyebileceğiniz tüm mobilyalar vardı.

Bodrumdaki bir odadan ziyade birinin yatak odası gibi hissettim.

Odanın ortasında gri saçlı bir kadın duruyordu.

"Erken geldin."

"Umarım seni rahatsız etmedik, Kıtanın Gerçek Efendisi."

Leita diz çöktü.

Frey de aynı şekilde diz çöktü.

Kıtanın Gerçek Efendisi unvanından rahatsız oldu ama bunu belli etmedi.

Leyrin sadece başını salladı.

Genç görünümü, diğer Apocalypses'lerinkiyle tam bir tezat oluşturuyordu.

Frey gri saçlarına dikkat etti.

Blake ailesine özgü gri saç.

Hepsi bu değildi.

Leyrin'in bazı özelliklerinin kendisiyle bazı benzerlikleri vardı.

'Belki.'

Blake ailesinin genlerinin onun vücudundan alınmış olması kuvvetle muhtemeldi.

Ne de olsa ilahi gücün örneklerini elde etmenin en basit yolu onları kendi bedeninden almaktı.

"Hiçbir şey olmadı, değil mi?"

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin