Frey uyandıktan kısa bir süre sonra bulunduğu yerin gerçek olmadığını fark etti.
Bu onun zihinsel dünyasıydı.
Frey orada yüzüyordu.
"Sınırına ulaştın."
Sonra bir ses duydu.
Arkasını döndüğünde parlak sarı saçlı ve sakallı bir adam gördü.
Bu yüzü daha önce görmüştü.
Sağ.
Sadece yüzünü görmüştü.
Bu, Riki'nin getirip ona başını gösterdiği Yarı Tanrı Indra'ydı. Şu anda soğuk bir gülümsemeyle Frey'e bakıyordu.
"Bir insan için çok çalıştın. Ancak..."
Boom!
Frey çığlık atmaya bile fırsat bulamamıştı.
Sanki vücudundaki her hücre aynı anda çığlık atıyordu.
Frey, acıya karşı güçlü bir tolerans geliştirdiğini düşündü, ancak yıldırım çarpmasıyla hissettiği acı, hayal gücünün ötesindeydi.
"Bu ölümlü olduğun gerçeğini değiştirmez."
"Yarı Tanrıları yenemezsin."
Kus.
Frey'in kömürleşmiş vücuduna bir ok atıldı ve spazmına ve sarsılmasına neden oldu.
Bu sefer ortaya çıkan Milled'di.
"Siz çocuklar..."
Frey bir büyü kullanmaya çalıştı.
Ancak, manası hareket etmeyi reddetti.
İfadesi sertleşti. Bilincini kaybetmeden hemen önce olanları hatırladı.
Bir kasını bile hareket ettiremediği hissi hala canlıydı.
Gerçeklik ve zihinsel dünya yakından bağlantılıydı.
Bu kaçınılmazdı.
Ne de olsa burası Frey'in bilincinin bulunduğu yerdi.
Bu yüzden istediği gibi hareket edemiyordu. Gerçekteki durum onu şimdi bile etkiliyordu.
"Hahaha! Senin o hatıraların çok ilginç. Doğru... yani Büyük Büyücü Lukas Trowman olduğun ortaya çıktı."
"Abyss'te kapana kısıldıktan sonra bile vazgeçmeme azmi. Sırf bu yüzden çok değerli olduğunu söyleyebilirim."
Egolarının* ilahi güç olarak bilinen enerji kütlesinde var olması mümkün müydü? Ya da tam tersi? (Çn: Burada ego onların benlik algısı anlamına geliyor)
Yoksa tüm bunlar sadece bir illüzyon muydu?
Emin değildi ve bu düşünceye devam edemedi çünkü zihni acıdan bulanıktı.
"İlahi gücü tamamen özümsediğini düşünmedin, değil mi?"
"Yoksa biz Yarıtanrıların gücümüzü senin gibi bir ölümlüye kolayca verebileceğimizi mi düşündün?"
Yarıtanrılar bu soruları sorarken Frey'e yaklaştı.
"Bu sefer geri dönüş yapamayacaksın. Abyss'teki o zamandan farklı olacak."
"Çünkü aklını parçalayacağız. O kadar sefil bir durumda olacak ki, bir daha asla bir araya getiremeyeceksiniz."
"O zaman senin iğrenç vücudunu kullanacağız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasyWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...