Peran Jun.Batı Yakası Akademisi'nin uzun tarihi boyunca onun kadar yetenekli olan çok az kişi vardı.
Akademideki en büyük kulüplerden biri olan Traumen Yüzükleri'nin başkanı ve de İmparatorluktai en nüfuzlu, en güçlü üç ailesinden biri olan Jun ailesinin varisiydi.
Görünüşü bile dikkat çekiciydi. Tabii bunu nedenini anlamak zor değildi.
Solgun ama muhteşem bir yüzü vardı, ne zaman gülse akademideki kız öğrenciler çığlık atardı.
Paçalarından bile asalet akıyordu ve büyüye olan yatkınlığı gözden kaçırılacak bir şey değildi.
Hatta bazı öğrenciler ona "Tanrı'nın Kutsadığı Adam" derdi.
Genelde durum ne olursa olsun gülümseyecek olan Peran'ın, şu anda yüzü kireç gibiydi.
Bunun nedeni önündeki Lich'ti.
Dullard, Peran'a ilgiyle baktı. Onun gözünde, Peran'ın en az 5 yıldızlı bir büyücü olması gerekiyordu. Çünkü böyle bir büyüye karşı koyması için en azından o seviyede olmalıydı.
O sırada Peran pişmanlıkla doluydu.
'Neden Cortez'e geldiler ki?'
Gürültüden hoşlanmadığı için Nitilus'a binmek yerine Cortez'i tercih etmişti. Hatta diğer öğrencilerin hiçbirinin onun bu gemide olduğunu öğrenmemeleri için yüzünü saklamıştı. Kaptan Mac'e sadece ufak bir ipucu vermişti.
Bu durum gerçekleşmeseydi orada olduğunu kimse bilemezdi.
Peran, büyü gücüyle yolculuk sırasında gelen her rakibi alt edebileceğine inanıyordu. Ve bunun kibir değil basit bir gerçek olduğuna inanıyordu.
Aslında 5 yıldızlı bir büyücü, kıtada karşılaşılabilecek tehlikelerin çoğunun üstesinden gelebilirdi.
Ancak rakip bu sefer aşırı güçlüydü.
'Bu bir Lich.'
Peran bunun üstesinden gelemezdi.
Dürüst olmak gerekirse, Dullard'ın yaydığı baskı aşırı ağır olduğundan korkmuş gözükmemek için elinden geleni yapıyordu.
Diğer öğrencilerden bazıları, Lich'in bu baskısına maruz kaldıktan sonra çoktan bayılmıştı.
Yağmalamak ve cinayet işlemekten başka bir şey bilmeyen korsanları kandırmak ya da Lich'in gücünü aşan güçte bir büyücü olursa ancak o zaman kaçabilirlerdi.
'Ama burada öyle bir büyücü yok.'
En güçlü öğretmenleri Profesör Dio Perseman'ın dahi gözlerinin önündeki Lich'i yenemeyeceğini düşünüyordu.
Gerçekte, Peran akademide gerçek gücünü asla göstermemişti.
Birkaç profesör ve akademi başkanı dışında herkes onun sadece 4 yıldız seviyesine ulaştığına inanıyordu.
Ancak Peran çoktan 5 yıldız seviyesine ulaşmıştı.
Tam olarak 5 yıldızlı bir büyücü denemezdi çünkü eşiğe daha yeni ulaşmıştı ama en azından aydınlanmayı başarmıştı ve vücudundaki safsızlıklardan ve kalıntılardan kurtulmuştu.
'Fakat...'
Peran'ın ifadesi kasvetliydi.
Parmak uçları soğuktu ve vücudu titriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasyWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...