2.kitap- Bölüm 1 - Topalantı (7)(kaldığı yerden devam ediyor)

1.7K 200 16
                                    

"Karar vermeden önce bir göz atmam gerekecek."

"Bana güvenmiyor musun?"

“Yapmıyorum desem yanlış olmaz”

Frey sert bir cevap verdi.

Ancak Riki'nin ifadesi böyle bir tepki beklediğini gösteriyordu.

"Ve olaylara farklı bakıyoruz."

"Kendi gözlerinle görmek istiyorsun. Anlıyorum."

Başını sallarken, Riki söylemeden önce bir an duraksadı.

"Diğer ırklar hakkında ne düşünüyorsun?"

"…ne?"

Bu nasıl bir soruydu?

Frey yüzünde şaşkın bir ifadeyle ona döndüğünde, Riki düz bir sesle söyledi.

"İnsanların üstün bir ırk olduğuna inanıp inanmadığınızı soruyorum."

"Hayır. Tam olarak değil."

Doğal olarak, Frey insanları severdi.

İnsanların sahip olduğu olumlu eylemleri ve potansiyeli sevdi ve her şeyden önce, zorluklarla karşılaştıklarında bile kararlılıklarına değer verdi.

Ancak bu, Riki'nin dediği gibi onları üstün gördüğü anlamına gelmiyordu.

İnsanlardan başka birçok şaşırtıcı tür olduğunu biliyordu.

Riki rahatlayarak başını salladı.

"Eğer öyleyse, endişelenecek bir şeyim yok. Git bir bak. Dağda birkaç kamp var ama ben şahsen bunu tavsiye ederim.”

Riki parmağıyla işaret etti.

Frey gözlerini işaret ettiği yere odakladı ama hiçbir şey göremedi.

“…Görmüyorum.”

“Ağaçların arasına gizlenmiş bir kale var. Onu koruyan yaklaşık otuz adamı var. Çoğu Şövalye, ama en iyi ihtimalle sadece İkinci sınıflar. İlâhi gücünüzle onlardan kurtulmanız zor olmaz.”

“Öldürülmeyi hak etmediklerine karar verirsem…”

"Doğal olarak, gidebilirsin. Seni zorlamayacağım."

Riki normal, sakin sesiyle konuştu.

Frey bunu gördüğünde biraz garip hissetti çünkü tepkisini önceden tahmin etmiş gibiydi.

'İlk olarak.'

Kendini kontrol etmesi gerekiyordu. 

Ülkenin Markizlerinden birini öldürürse sorun çıkarabilirdi ama Frey hiçbir isteksizlik ya da tereddüt göstermedi.

Bunun nedeni, 8 yıldıza başarıyla ulaşmış olmasıydı.

Rakibi Yarı Tanrı olmadığı sürece, Frey kimseyle teke tek savaşmaktan korkmuyordu.

Ve bir Yarı Tanrı ile savaşacak olsa bile, Frey, Lord ya da Kıyametlerden biri olmadığı sürece, en azından vücudu bozulmadan kaçma güvenine sahipti.

Bunu düşünürken Frey, Riki'nin işaret ettiği yere uçtu.

Riki'nin dediği gibi, ağaçların arkasına gizlenmiş eski bir kale vardı. 

Daha önce görememişti çünkü uzaktaydı ama şimdi daha yakın olduğu için hiç gizli görünmüyordu.

Bunun yerine, çevresi bir dizi meşale ile parlak bir şekilde aydınlatıldı.

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin