Lilith'in fark etmediği bir şey vardı.
Frey, Ruh Bedeninin gelip gittiğini fark etmişti.
Hayır, kesin konuşmak gerekirse, birisi ona söyledi.
[Hmph...]
Frey'in yanında kollarını kavuşturmuş durmak, Katliam Cehenneminin Hakimi Asura'dan başkası değildi.
Görünüşü her zamanki gibi ürkütücüydü ama ezici aurasının hiç hissedilememesi garipti.
Bunun nedeni, doğrudan çağrılmamış olmasıydı ve şu andaki formu yalnızca iletişim amaçlı bir illüzyondu.
"Benimle kendi dünyandan iletişime geçebileceğini düşünmemiştim."
[Bu mümkün çünkü ben bir Grand Duke'um. En iyi Şeytanlar için bile imkansız.]
"Lilith'i sevmiyor musun?"
[Bunu gerçekten bana mı soruyorsun? O da benim gibi Büyük Dükler için bir utanç kaynağı. Şeytan Dünyasında kendi bölgesini terk etmeye bile korkan korkak bir kaltak. Onunla şahsen tanışırsam, kasıklarını koparırdım.]
Asura'nın sesi kötü niyetle damlıyordu.
Frey'e bakmak için yavaşça başını çevirdi.
[Neyse, dikkatli olun. Zihinsel gücün konusunda endişelenmene gerek olduğunu sanmıyorum, ama en azından şimdilik, o orospu hala bir Grand Duke. Kafanızın içine girmek için farklı yolları olup olmayacağını asla bilemezsiniz.]
"Sağ. Tavsiye için teşekkürler."
Oturdu ve düşünmeye başladı.
"Demek Phisfounder Kolçaklarından bir çevre üyesi."
Kanıtlar kesin değildi, ancak olasılık çok yüksekti.
Bunun nedeni, diğer çevrelerden bir Grand Duke ile sözleşme imzalayabilecek kimsenin olmayacağını düşünmesiydi.
Güç Onur mu? Yoksa Circle Rounder mı? '
Yine de Çember Ustası'nın bizzat ortaya çıkacağını düşünmemişti.
O zaman Circle Rounder mıydı?
Phisfounder Armlets'in Circle Rounder'ı, Sheryl Roland adında bir vampirdi. Ivan ona söylediği buydu.
O kadar yaşlı görünmeyen bir kıza benzediğini söylediği için hatırladı.
"Hmm ..."
Frey gözlerini kıstı.
O anda bir şey açıktı.
Bu kadar dikkatli davranıyor olsalardı, önce Frey'in onları bulması zor olurdu.
"Ne kadar da baş ağrısı."
Yüz yüze tanışsalar bile durumu açıklayıp açıklayamayacağından da emin değildi.
Bunun nedeni, söyleyeceği herhangi bir şeye inanacaklarından bile emin olmamasıydı.
Aralarında Trowman Yüzüklerinden üye olup olmadığını bilmiyordu ve diğer çevrelerden yöneticilere ilahi gücünü veya Riki'yi anlatamıyordu.
'... Onları öldürmeli miyim?'
Buna karşı karar vermeden önce bir an düşündü.
Bunun nedeni, Yarıtanrılara karşı mücadelesinde ona yardım etme potansiyeline sahip insanlar olmalarıdır.
Bu, onlarla savaşmaya zorlanırsa onları bastırması gerektiği anlamına geliyordu.
Ne yazık ki, bir süre mana kullanamadığı için bu kolay olmazdı ve doğal olarak insanları bastırmak onları öldürmekten daha zordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasyWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...