2.kitap-Bölüm 54- Anastasia (3)

1.3K 148 3
                                    

Anastasia sersemlemişti ve bir süre ağzını açamayacakmış gibi görünüyordu.

Sonra son derece nadir bir manzara ortaya çıktı. Hector bolca terlemeye başladı.

Onun rahat ifadesini daha önce görmüşlerdi, bu yüzden böyle bir tepki verdiğini görmek oldukça canlandırıcıydı.

"Ben-, özür dilerim."

“…”

“En çılgın rüyalarımda bile böyle bir şeyin olacağını asla düşünmezdim. Yemin ederim."

“…”

"B-ben de."

Bu sahneye bakan Kahire, suçlu bir ifadeyle itiraf etmekten kendini alamadı.

"Benim de hatam."

"Hm?"

“Anastasia aslen bir erkek ismidir.” 

Frey bunun üzerine başını eğdi.

"Bu mu? Yumuşak tonundan dolayı kulağa bir kadın ismi gibi geliyor.”

“Eski doğu bölgelerinde genellikle erkek ismi olarak kullanılırdı. Büyük Bilge'nin geldiği yer burasıydı. Bunu daha önce fark ettim ama Golemlerin seks yapmaması yaygın olduğu için bir şey söylemedim.”

Sonra içini çekti.

"Bu arada, acaba Schweiser'ın ruhu..."

“…Benim ruhum yok.”

Anastasia yanıtladı.

Yüzünde hâlâ şaşkın bir ifade vardı ama kaderine boyun eğmiş gibiydi.

Ama az önce ne dedi?

"Neydi o?"

"Bende Schweiser'ın ruhu yok."

Öncekinden çok daha net bir tonda söylendi.

Frey'in ifadesi değişti ve Kahire, garip bir sesle sormadan edemedi.

"Schweiser Strow olduğunu söylemedin mi?"

"Bu doğru."

"Ama senin ruhun yok mu?"

"Tabii ki istemiyorum. Hareket eden ruhlar simyanın alanı değildir.”

[Müteahhitler.]

Bunu söylerken Diablo'nun gözleri hafifçe titredi.

[Müteahhitlerin alanıdır.]

"Sağ. Bu Lich oldukça akıllı.”

[…]

“Elbette çoğu müteahhit böyle bir seviyeye ulaşmayı ancak hayal edebilirdi. Tanıdığım tüm Müteahhitler arasında bunu yapabilecek tek kişi vardı…”

Anastasia söylemeden önce bir an sustu.

“…ama onunla çok iyi bir ilişkim olmadı. Ondan yapmasını isteyemezdim.”

Frey gözlerini kıstı.

"Büyük Bilge ve Kara Cadı'nın çok yakın olmadığını duydum, sanırım doğruydu."

"Bu bile mi geçti? Ne kadar ayıp."

Anastasia acı acı güldü.

"Ayrıca ruhumu bu çekirdeğe aktarsaydım bedenim ölürdü. Çeşitli komplikasyonlar nedeniyle, tüm hatıralarımı ve kişiliğimi kopyaladım ve çekirdeğe koydum.”

İnanılmaz şok edici bir açıklamaydı.

Anıları ve kişiliği kopyalamak mı?

Frey, simya konusunda pek bilgili değildi ama etrafındakilerin yüzlerinden bu sözlerin ne kadar gülünç olduğunu anlayabiliyordu.

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin