Bölüm 21 - Sonia Aquarid (1)

2.5K 274 22
                                    


Aptal dağ alanına gireli bir ay olmuştu.

İskelet Baltası Paralı Asker Grubu'nun bir üyesi olan Lawrence; soğuk birayı, güçlü tütünü ve Amy'nin harika vücudunu özlemişti.

'Lanet olsun. O kaltak Sonia ne zaman gelecek?'

Ücreti yüksek olmasaydı bu işi çoktan iptal ederdi.

Biraz tehlikeli olsaydı sorun yoktu. Sonuçta hayatını riske atmaya başlamasının üstünden bir iki gün geçmemişti.

Ama sıkıcı bir iş en dayanılmaz olanıydı.

Paralı askerler olarak İskelet Baltası Grubu'nun üyelerinin hepsi hedeflerini beklerken oldukça sabırlı ve cesurdu.

Ancak alkolsüz ve kadınsız bir orman... Bir ay boyunca orada kalmaları fiilen işkenceydi.

Sonuç olarak zaman geçirmek için oyunlar oynuyorlardı.

"İşte bu kadar! Juan, kaybettin! "

"Kapa çeneni ve biraz bekle! Victor! Kazanmak için nereye vurmalıyım? Adem elmasına mı? Kalbine mi? Yoksa ön dişleri arasındaki boşluğu mu hedeflemeliyim? "

"Alnını hedef almalısın. Anında ölürse 10 puan alırsın ve kazanırsın. "

Lawrence ortaklarına bakarken dilini şapırdattı.

Oynadıkları "İnsan Dartları" zaman geçirmek için oynadıkları bir oyundu.

Bu, bir insanın bir ağaca asıldığı ve ona sırayla hançer attıkları basit bir oyundu.

Attıkları hançer hedefe ne kadar yakınsa puan o kadar yüksek olurdu.

Bazen hedefleri olsun diye dağdaki yabancıları yakalarlardı.

Ve oyuncak olarak kullanacakları bir kadın bulmayı başardıklarında, dağa çıkmasına izin vermeden önce onu birkaç kez kullanır ardından onları canavarların önüne atarlardı.

Juan bu oyunu oynamayı özellikle seven üyelerden biriydi.

"Sabit kal..."

Kötü niyetli bir şekilde sırıttı ve hançeriyle nişan aldı.

Ağaca bağlanan adam çoktan kanla kaplıydı. O kadar kötü bir durumdaydı ki küçük bir dokunuşla bile muhtemelen ölecekti.

"Alnına vurduğumda 10 puan mı gelecek? Yani kazanacağım. "

"Bakalım yapabilecek misin?"

Shwik!

Hançer hızla uçtu ve uçtuğu hizada yoluna devam ederse adamın alnının tam ortasına çarpacaktı.

Juan neşeyle bağırmak üzereyken adamın kafası aşağıya doğru sarktı.

Pak!

Hançer, adamın başının hemen üstündeki ağaca saplandı.

"Puhahaha! Juan seni piç, şansına bak! "

"Ne oluyor be? Böyle bir zamanda mı öldü? Kuhaha! "

"Ben kazandım! Şimdi 10 gümüşünü alıyorum haha! "

Ortakları gülerken Juan'ın yüzü öfkeyle kızardı ve yanakları titredi.

"Bu küçük or*spu kim ki başını eğiyor?"

Juan ağaca bağlı adama yaklaştı ve boynunu kesti.

Kestiği kafayı elinde tutarak diğer eliyle suratına yumruk attı.

Kesilmiş baş dönmeyi bırakmadan önce birkaç kez yerde sekti. Acı ve korku ifadesiyle kilitlenmiş bir yüzü vardı.

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin