'Havariler arasında ilahi güçlerini gizleyebilenler var. Halka'nın Kıyametgetirenler ve Lord diye adlandırdığı güçlü Yarıtanrılar'ın Havarileri. 'Riki'den aldığı bilgi buydu.
...Riki, Yarıtanrılara ihanet ettiğini iddia ediyordu ama Frey ona gerçekten inanmıyordu.
Bu yüzden doğal olarak, sözlerini öylece kabul etmeyecekti.
Yarıtanrı'nın kış uykusuna yattığı hikâyeye inanıyordu çünkü İndra'nın kopmuş kafasını kendi gözleriyle görmüştü.
Bununla birlikte, "Kıyametgetirenlerin Havarileri ilahi güçlerini gizleyebilirler" ifadesi tamamen farklı bir hikâyeydi.
Bundan şüphe etmek için bolca nedeni vardı.
'Asura, Oydin'e kukla dedi.'
Bununla ne demek istediğini tam olarak bilmiyordu ancak, Frey'in sorusunu üstü kapalı bir şekilde netleştirmişti.
Oydin'in sergilediği güç hiçbir şekilde tehdit edici değildi.
Aslında, Frey adamla karşılaştığından beri hayatı için herhangi bir tehdit hissetmemişti.
Açıkça söylemek gerekirse, İndra'nın Havarisi Lukes'e kıyasla göstermesi gereken çaba daha azdı.
Üstelik yeteneğinin derinliği çok sığdı. Ölümün gücüne sahip olduğuna inanmak için çok yetersizdi.
Aksi takdirde, İlahi gücü kullanırken neden bir Şeytan çağırmaya bu kadar istekli olsun ki?
Tüm bunlar aklına bir soru getirdi.
'Oydin gerçekten Havari mi?'
Frey soğuk, terle kaplı kolları titreyen Oydin'e doğru yürüdü.
"H-, Havari? Havari olup olmadığımı sordun mu? Bu çok belli...! Ben Lord Nozdog'un Havarisiyim! "
"Nozdog'u daha önce duymuştum."
Nozdog, Ölüm gücüne sahip Yarıtanrı'ydı.
Halka'da onun hakkında oldukça fazla bilgi vardı.
Bu doğaldı. Sonuçta, Halka bir zamanlar ona karşı cezalandırıcı bir sefer düzenlemişti ve sonuç... feci bir yenilgiydi.
Üç Büyük Halka ile karşılaştırılabilir güce sahip Traumen Yüzükleri, Halka Ustası ve birçok kilit halka yöneticisinin ölümlerinin ardından aşağı doğru bir düşüşe geçmişti ve onlar kadar olmasa da diğer halkalar da ağır hasar görmüştü.
"Bu sadece ölüleri hayata döndürmekle ilgili değil. Vücudunu çevreleyen her zaman mor bir sis olduğu söylenmişti. Yeterince güçlü olmayan biri bu sisi içine çekerse, anında ölürdü. "
"K-, kuh."
"Sadece bu da değil. Sadece bir dokunuşla deriyi ve eti kemikten eritme gücüne sahipti ve normal yollarla yenilemeyecek hayaletler yaratabilirdi. Sen bir Havari'sin, bu yüzden onun tüm gücüne sahip olman imkânsız. Ancak bunu hesaba katsak bile hâlâ çok zayıfsın. "
Frey etrafındaki ölümsüzlere baktı.
"Şuna bak. Oydin, çağırdığın ölümsüzlere bak. Sahip olduğun tüm güç bu mu? Ölüm Kıyametgetireni'nin havarisinin gücü bu mu? "
"U-, uh..."
Oydin titredi.
Önündeki adam ona zayıf diyordu. Normalde, sırf söylediği için öyle olduğunu düşünmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasyWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...