"Sen ne..."
Frey şaşkın bir sesle mırıldanmaktan kendini alamadı.
Dro, benzersiz duygusuz gözleriyle Frey'e baktı ve dedi ki.
"İlişkiniz, diğer insanların müdahale etmek isteyeceği türden bir şey değil."
"Iris hakkında bir şeyler biliyor gibisin."
Bu sözler Dro'nun derin bir iç çekmesine neden oldu.
"Dediğim gibi, karışmak gibi bir niyetim yok. Çok fazla çaba gerektirecekti. Bir şey söylediğimi unut."
"Bu öylece bırakabileceğin bir şey değil. Özellikle bana. Söyle bana, ne planlıyor?"
"..."
Dro, cevap vermeye hiç niyeti yokmuş gibi ağzını kapalı tuttu.
Frey yumruğunu sıktı.
Diğeri tehditlere cevap verecek biri değildi. Ona söylemek istemedikçe duymasına imkan yoktu.
Sonunda, uzlaşmaya zorlanan Frey oldu.
"...lütfen söyle. İris'in onun havarisi olmadığından emin misin?"
"Sağ."
"..."
"Lord da dahil olmak üzere Yarıtanrıların çoğu Şeytan Dünyasına gitti."
Konuyu değiştirdi. Aslında oldukça bariz.
Frey belki onu daha fazlasını söylemeye zorlamak istemişti ama Dro'nun söylediği sözler görmezden gelinemeyecek kadar önemliydi.
"Ejderha Lordu'nu geri almak için mi?"
"Sağ."
"Rab'bin amacı nedir? Onu aldıktan sonra ne yapacağını tahmin edemiyorum."
"Bana bundan bahsedilmedi."
Bütün sorularına cevap bulamıyordu.
Dro'nun söylediği buydu.
'Iris sahneyi manipüle ediyor mu?'
Takım arkadaşı olduklarında, bu gerçek onu rahatlatırdı, ama artık durum böyle değildi.
Frey gözlerini kıstı.
Dro söylemeden önce bir an bir şey düşündü.
"Iris bunun bir fırsat olduğunu söyledi."
"Fırsat mı?"
"Sağ. Sebep ne olursa olsun, altı İblis Lordu Yarı Tanrılardan hiçbir şekilde aşağı değildir."
Asura ile yüzleşmek için cehenneme gönderdiği Yarı Tanrı'nın kaderini hatırladı.
"Kesinlikle iyi bir fırsat."
Bu açıdan, burnuna dokunmadan sümkürmek için iyi bir fırsattı. Bu şekilde, üçüncü bir güç olan Demonlar, Yarıtanrılara karşı savaşa katılacaktı.
Hangi taraf kazanırsa kazansın, herhangi bir kayıp yaşamayacaktı. Demonlar kazansa daha iyi olurdu, ama kaybetseler bile Yarıtanrılar kesinlikle ciddi hasar alacaktı.
Frey, gücünün şu anda çoğu Yarı Tanrı'yı aştığının farkındaydı. Zaten zayıflamış olmasına rağmen, yine de çok fazla sorun yaşamadan Agni'yi öldürdü.
Lord'dan başka kimseye kaybedeceğini düşünmüyordu. Bu Nozdog ve Ananta için de geçerliydi.
Ama yine de zaferini garanti edemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasyWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...