"Haha. Emin misiniz?""Bu harika."
"Önemli bir şey değil."
Guspa Peleros şarabını içerken sevimsizce güldü.
Peran'ın kendisi için bir ziyafet düzenlenmişti.
O buraya girebilmek için ne kadar uğraşmıştı?
Mesele sadece yemek ve şarap değildi.
Dostluktu.
Başkentin önde gelen soylularıyla dostluklar kurmak için buradaydı.
Guspa bir taşra soylusuydu.
Gençken imparatorluğun zirvelerinde olduğunu hissederdi ama büyüdüğünde gerçeklerden ne kadar uzak olduğunu anlamıştı.
Başkentte hemen hemen her gün ziyafetler düzenlenirdi. Ziyafetler, dostlukların kurulduğu farklı tarz savaş yerleriydi.
Soylular diğerlerini kontrol ederken kendi değerlerini kanıtlarlardı. Aynı seviyedekiler doğal olarak bir araya gelerek gruplar oluştururlardı.
Bu tür ilişkiler, daha sonra kendi ailelerini miras alabilecekleri için hayatlarında derin bir etkiye sahip olabilirdi.
Ancak Guspa, taşradan olduğu için başkentte düzenlenen ziyafetlere pek katılma şansı bulamazdı.
Bu yüzden bu ziyafet onun için büyük bir fırsattı.
Bu gün için birinci sınıf bir mağazaya özel kıyafetler diktirmiş birçok pahalı şarabın ve diğer yerel spesiyalitelerin adlarını öğrenmişti.
Bu, mevcut trendlere ayak uydurmak için gerekli bir şeydi.
Guspa'nın yorucu çabaları kısa sürede meyvesini vermişti.
Başkentteki soyluların onun kökenini kolayca görmezden gelebilmeleri için iyi konuşuyordu.
Elbette Peleros Ailesi'nin tanınmış bir taşra aristokrat ailesi olması da ona yardımcı olmuştu.
'Peran ile konuşmak zor olacak.'
Peran Jun.
Başkent toplumunun zirvesinde duran bir adamdı. En yüksek burunlu ve züppe soylular bile başlarını ona doğru eğmek zorunda kalırlardı.
Peran ile bir kez sohbet etmeyi başarsa bile derin bir ilişki kurmak onun için zor olurdu.
Guspa, Paran'ın yumuşak bakışlarına rağmen konu arkadaş edinmeye geldiğinde şaşırtıcı derecede seçici olduğunu duymuştu.
Bunu öğrendikten sonra akıllıca hedeflerini değiştirmeyi seçmişti. Patrick Dercidy üzerinde çalıştığı kişiydi.
Marquis Dercidy'nin en büyük oğlu ve başkentteki en prestijli beş aileden birinin çocuğuydu.
"Patrick'in kılıç becerilerinin Luanoble Krallığı'ndaki sıradan şövalyelerden daha aşağı olmadığına dair söylentiler duydum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasyWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...