2.kitap-Bölüm 44- Acil Durum Toplantısı (4)

1.5K 156 9
                                    

Frey'in aklına geçmişten bir hatıra geldi. Ananta'yı boyun eğdirmeye çalıştıkları zamandı.

Savaşta tüm güçlerini kullanmışlardı, ancak yine de ezici bir yenilgiye uğradılar. Hayatları için kaçmaya zorlanmadan önce fazla zarar vermeyi bile başaramadılar.

O zaman Yarıtanrıların hepsinin aynı olmadığını anlamışlardı. Seviyelere ayrılmış olmaları. Ve Çemberin 'Kıyamet' olarak adlandırdığı varlıklar tamamen farklı bir seviyedeydi.

Şimdi sadece Elliah'a bakmak bile tüylerini diken diken etmeye yetiyordu.

Sadece soğuk değildi. Frey emindi.

Önlerindeki bu kadın en azından Apocalypse ile aynı seviyedeydi.

"O Riki'den daha güçlü değil."

Ancak bu, durumu daha iyi hale getirmedi. İlk olarak, karşılaştırma için hedef olarak Riki'yi kullanacak olsaydı, o zaman Lord dışındaki tüm diğer Yarı Tanrılar zayıf görünürdü.

Yarı Tanrılar arasında gerçekten iki numaraydı ve diğer dört Kıyameti tek başına yenebilirdi.

Frey etrafına bakındı.

"Bir Sihirli Savaşçı, bir Şövalye ve iki Büyücü."

Onlarla birlikte bir Cadı gelseydi, 4000 yıl önceki ekibiyle aynı olacaklardı.

Frey bu düşünceyi aklına getirdiğinde, Sheryl'in orada olmadığı için biraz hayal kırıklığına uğradı.

Onlarla birlikte olsaydı, kullanabilecekleri strateji yelpazesi büyük ölçüde genişlerdi.

Cadıların çok yönlülüğü, beş iş arasında kesinlikle birinci sınıftı.

Sonra geçmişteki başarısızlığını telafi etmek için bu savaşı kullanabileceği aklına geldi.

Frey, Diablo'ya döndü.

"Ben sorumluluğu üstleneceğim."

[...]

Bu sözler Diablo'nun ona bakmasına neden oldu.

[Ben 9 yıldızım.]

"Biliyorum ki.

[Savaş alanını 9 yıldızlı bir Sihirbazdan daha iyi görebileceğini mi söylüyorsun?]

"Öyle düşünmesem konuyu açmazdım."

[Hoh. Bu güvenin nereden geldiğini merak ediyorum.]

"Çünkü gerçek bu."

Diablo bir an sustu.

İlk bakışta utanmış gibi görünüyordu ama aynı zamanda biraz da sinirliydi.

[Siparişlerinizin...]

"Size hemen komuta edeceğim."

[...hmph. Anladım. O zaman öne geç, Frey Blake.]

Frey, Elliah'a dönmeden önce başını salladı.

'Arazi bizim için uygun değil'

Elliah muhtemelen buzun gücüne sahipti.

Emin değildi ama kadının kar fırtınasını istediği gibi manipüle edebildiği için durumun böyle olduğuna inanıyordu.

Çok zor bir yetenekti. Soğuk, vücudun sertleşmesine ve yeteneklerinin azalmasına neden oldu, bu da Büyücüler ve Şövalyeler için ölümcül olabilir.

"Nora, Kar. Lütfen Elliah üzerindeki baskıyı sürdürün."

"Anladım."

"Bu konum iyi değil."

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin