Frey bunu söylese bile, ona bu kadar kolay inanması imkansızdı.
Kamuoyunda 7 yıldız seviyesinde olduğu biliniyordu. Yarı Tanrılardan bahsetmiyorum bile, çoğu çevreyle karşılaştırılamaz bile.
Prensesin titiz doğasına bakılırsa, ilk başta onun sözlerinden şüphelenmesi doğaldı.
Yine de bu bir sorun değildi, çünkü en başından beri Frey'in niyeti buydu.
Sonuçta, önceden şüpheleri olsaydı, etkisi çok daha büyük olurdu.
Ancak prensesin tepkisi tamamen beklenmedikti.
"Ah..."
Yüzü pancar kadar kırmızıyken neden Frey'e kocaman gözlerle bakıyordu?
Bunu gören yanında bulunan Veronica, parmağıyla onu yana doğru dürttü.
"...Majesteleri."
"Ah? Ahh. ben, anlıyorum. Gi-, bana bir saniye ver."
Fiore bir eliyle yüzünü yelpazelerken kendini sakinleştirmeye çalıştı.
Veronica içini çekti ve alçak bir sesle mırıldandı.
"...Majesteleri, yaşlı bir hizmetçi olduğunuzu göstermeseniz daha iyi(1)."
"Ş-, kapa çeneni!"
Bir an sonra Fiore, hiçbir şey olmamış gibi sakin bir ifadeyle Frey'e baktı.
"Haklısın. Göründüğümden çok daha tehlikeli bir durumdayım."
Leita, İmparatorluk ailesi içinde olduğu sürece Fiore'nin güvende olacağına inanıyor gibiydi ama yanılmıştı.
İmparatorluk ailesi Fiore için güvenli bir yer değildi.
Aksine, bir bakıma onun için daha tehlikeli bir yer olamaz.
Sadece Çember ve Yarıtanrılar yüzünden değildi.
Görünmez rütbe çatışmaları, hizipler arasında kan davası ve sürekli kontroller vardı.
En son ne zaman sağlıklı bir şekilde uyuduğunu bile hatırlamıyordu.
Böyle bir savaş alanında hayatta kalmayı başarmıştı ve bir dereceye kadar kendini bir yere kadar kurmuştu.
Bu, Fiore'un gurur duyduğu bir şeydi.
"Ama Yarıtanrılar bile beni kolay kolay öldürmez."
"On Birinci Kule Ustası. Onun yüzünden mi?"
"...onu da biliyorsun."
Fiore bu sözleri söylerken acı acı gülümsedi ama tamamen şaşırmamıştı.
Onbirinci Kule Ustasını tanıyan pek fazla kimse yoktu ama sayı hala oldukça fazlaydı.
İmparatorluk ailesinin gizli koruyucusu.
Yarı Tanrıların bile kolayca dokunamayacağı bir Büyücü.
Arkasında duran kişi buydu.
Bu gerçeğe güvenerek Fiore, İmparatorluk ailesindeki sayısız tehdidin üstesinden gelmeyi başardı.
"Bu doğru. İmparatorluk ailesinde hayatta kalabilmemin nedeni, onun desteğine sahip olmam."
Elbette, Onbirinci Kule Ustasının dikkatini çeken onun yeteneğiydi.
Frey onu merak ediyordu.
"Bir ara onunla tanışmak isterim."
"İyi..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasiWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...