Bölüm 30 - Zindan, Miras, Dağların Kralı (5)

2.1K 281 1
                                    




Torkunta, Anka Kuşu'nu görünce istemsizce güldü. Son sefer onu yakalayamayan kendisiydi. Şimdiyse avı tekrar ayağına gelmişti.

Onun ne olduğunu biliyordu.

Efsanevi varlık denen bir yaratık.

[Yine bana mı geliyorsun? Sırf tüylerin ateşten diye seni alevlerimle yakamayacağımı mı sanıyorsun?]

Kooo.

Torkunta bir kez daha ağzını açtı ve Anka Kuşu'na doğru bir alev topu yolladı. Anka Kuşu vücudunu acı içinde büktü.

[Korku içinde kaçtıktan sonra neden buraya tekrar döndün? Bir avı asla iki kez kaçırmam.]

Bir Anka Kuşu yemek ona kalıcı canlılığını verebilirdi.

Torkunta bu şekilde birkaç canavarın özel niteliklerini kazanmıştı. Bu sefer de kalıcı canlılık kazanmak istiyordu.

Tuk.

Torkunta nefes saldırısını durdurdu ve aşağıya baktı.

Anka Kuşu'nu küle çevirmediğini umuyordu.

[Hoo...]

Ancak son saldırısına rağmen Anka Kuşu gayet iyi görünüyordu. Tuhaftı.

Torkunta gücünü çok iyi biliyordu ve rakibinin yaklaşık seviyesini tahmin etmesi de mümkündü.

Başlangıçta, sadece nefesini kullanması yeterliydi, Anka Kuşu nefes nefese kalıp güçlükle dayanabiliyordu.

[Demek gerçek gücünü saklıyordun.]

Torkunta mutlu bir şekilde güldü.

[Üzerine basabileceğim birçok insan var. Kaçan adam da nadir bir yetenek gibi görünüyordu ama senin kadar değildi. Güzeeeel. Hadi şimdi biraz eğlenelim.]

* * *

"Kuk ...!"

Frey acı içinde homurdandı.

Vücudundan buz gibi bir fırtına yükseliyor gibiydi.

Yüzü bembeyaz bir buz kadar soluklaştı, oldukça solgun görünüyordu. Ağzından beyaz buhar sızıyordu. Parmak uçları çanak çömlek gibi çatlamıştı ve dudakları maviydi.

O anda biri vücuduna dokunsa sanki buza dokunuyormuş gibi hissederdi.

Frey'in vücudu, kuzey ve güney kutuplarının soğuğuyla bile kıyaslanamayacak kadar soğuktu.

Bu Donmuş Nehir'di.

Olağanüstü soğukluk iksiri.

Frey onu almadan önce 6 yıldız seviyesine ulaşmamış olsaydı bu iksiri içtiğinde, vücudu yavaş yavaş bir buz heykele dönüşür ve kalbi tamamen dururdu.

Hayır.

Donmuş Nehir'in gücü o kadar fazlaydı ki 6 yıldızlı bir Büyücü bile onu düzgün bir şekilde idare etmekte zorlanırdı.

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin