2.kitap-Bölüm 42- Acil Durum Toplantısı (2)

1.8K 155 3
                                    

Enkazdan başka bir şey değildi.

Bir zamanlar Blake ailesinin oturduğu yer, orada meydana gelen korkunç savaşların hikayesini anlatan bir harabe haline gelmişti.

Kastkau İmparatorluğu'nun en prestijli ailelerinden biri olarak yüzlerce yıllık bir tarihe sahipti.

Ve şimdi bu efsanevi aile zorlu bir yamayla karşılaşmış gibiydi.

Harabelerin altında, Heinz veya Leita Blake'in bile bilmediği ve mülkü arayan Sheryl ve Frey'in bulamadığı bir yerde.

"Kuhuhu."

Kahkahalar duyulabiliyordu.

Her şeyini bir günde kaybetmişti. Sahip olduğu güç ve otorite neredeyse tamamen ortadan kalkmıştı ve hayatını sürdürmesi sadece şans sayesinde oldu.

Her şey gitmişti.

Hayır. Bunun olacağını tahmin etmişti.

Leyrin, Leita'yı Havarisi olarak kabul ettiği andan itibaren, bir satranç taşına düşürülmüştü.

O çok zayıftı. 7 yıldızlı bir Sihirbaz ve Blake ailesinin başı olmak bile bir güvence olmamıştı.

En son ne zaman güzel bir uyku çektiğini bile hatırlamıyordu.

Isaka sadece kendi güvenliğinden emin olmak istiyordu.

"Ben... senin oyuncaklarından biri değilim."

Isaka alçak sesle mırıldandı.

Sonra cebinden bir boncuk çıkardı.

"..."

Bu bir Yarı Tanrı kristaliydi.

Lich'in grubu Yarıtanrılarla olan savaşını bitirdiğinde, vücutlarını düzgün bir şekilde kontrol etmeden ayrıldılar.

Bu, Isaka'nın son bir şans elde etmesine izin verdi.

"Hı-, huhu..."

Olduğu gibi dışarı çıkarsa, yine de ölecekti.

Ne Çember ne de Yarıtanrılar onu bağışlayamazdı. Bu nedenle, hayatıyla kumar oynamaya karar verdi.

"Huhuhahaha..."

Isaka'nın çılgın kahkahası yeraltı alanını doldurdu.

* * *

Acil haberi getiren, önemli bir görev için uzakta olan Trowman Rings'in Güç Onuru Eizek'ti.

Döner dönmez, Beniang çevrenin tüm yöneticilerini çağırdı.

Yaklaşık on dakika sonra, Trowman Rings'in yöneticileri, bazı kilit çevre üyeleri ve Frey'e eşlik edenler büyük bir konferans odasında toplandılar.

Eizek daha önce hiç görmediği bir sürü insan olduğunu fark ederek odaya bakındı.

Maske takan siyah saçlı bir kadın, korkutucu bir havası olan genç bir kız ve hasır şapka takan garip bir adam.

Hepsi tuhaf kişilerdi ama asıl dikkatini çeken sarı saçlı kızdı.

"Sheryl Roland?"

Phisfounder Kolçakları için Çember Yuvarlayıcı neden onların çemberindeydi?

Eizek merak ediyordu ama sonraya bırakmaya karar verdi.

Sonuçta, şu anda buna öncelik veren bir şey vardı.

Eizek Frey'e doğru eğildi.

"Öncelikle Rounder Frey, mutluyum..."

"Formalitelerin zamanı değil, o yüzden atlayabilirsiniz."

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin