2.kitap-Bölüm 80-Seçim Ve Uyanış.. (5)

1K 138 0
                                    

Frey'in kayıp yüzdesi %10'a ulaşmıştı. Ve bu aşamaya geleli uzun zaman olmuştu.

Indra, Frey'in yeni gücünü mükemmel bir şekilde kontrol etmeyi öğrendiğini fark etti.

Değerli gizli yıldırım yeteneklerini bile edinmişti.

"...Sana artık insan diyemem."

Frey, Indra'ya baktı.

Bir noktada, savaşma isteğini kaybetmiş gibiydi. Ya da derin bir boşluk duygusu hissediyor gibiydi.

Nasıl hissettiğini anladı.

Ama aynı zamanda bu duyguyla da kafası karışmıştı. Bunun nedeni, bir Yarı Tanrı'yı ​​anlayabileceği günün geleceğini hiç düşünmemesiydi.

Ama çok geçmeden bunun o kadar da garip olmadığını anladı.

Ne de olsa bu dünya, Frey'in ruhu tarafından yaratılan sanal bir alandı. Burada olmak, Indra ve Milled'in Frey'in duygularını hissedip anılarını görebilmesi anlamına geliyordu.

Ama bu tek taraflı bir işlem değildi. Frey onların anılarını da görüntüleyebildi.

"İndra."

Ona seslenen Milled'di.

Riki, Milled'in duygularında bir değişiklik fark ettiğinden beri artık düşüncesini reddetmedi.

"Riki'nin anılarına baktım. Ve eminim sen de yaptın."

"Sağ."

"Yani ne düşünüyorsun?"

Indra cevap vermeyince Milled acı acı devam etti.

"Kafam karıştı. Ona Lord adını verdik çünkü sadece kendisinin yapabileceği bir rolü mükemmel bir şekilde yerine getirdiğini hissettik. Her şeyden önce, hepimiz tek bir çerçevede gruplandırılamayan bağımsız bireyleriz. Ama Yarıtanrıların bayrağı altında, aynı ırktan olduğumuz için birbirimizi sevebildik..."

"Çünkü Lord oradaydı. Bizlere adil davranan ve ayrım yapmadan bizi her zaman doğru yola sevk eden... bir lider."

Bu yüzden inanamadılar.

Lord'un Riki'ye yaptığı öneri.

Suçu masum bir Yarı Tanrı'ya yüklemek ve onları yok etmek.

Bunu gördüğü an, Milled'in kalbinin derinliklerine yerleşmiş olan Lord'a olan güveni yerle bir oldu.

Frey, Riki'ye dönmeden önce bir an Indra'ya baktı.

"Ne kadar oldu?"

Riki, Frey'e baktı.

Buraya geldiğinden beri ilk kez zamandan bahsediyordu.

"Yaklaşık 90 yıl."

Frey tekrar Indra'ya döndü.

"Yüz yıl kadar geçti."

"...bunun herhangi bir şeyle ne alakası var?"

"Muhtemelen asimile olduğumuzu hissediyorsun, değil mi? Milled, Riki'nin anılarını gördü. Eminim onları da görmüşsündür. Muhtemelen sadece Riki'yi değil, benimkini de görmüşsünüzdür. Ben de yaptım... ama Yarıtanrıların nasıl düşündüğünü gerçekten anlamadım."

"..."

"Siz ne dersiniz? Hala insanların hatalı olduğunu mu düşünüyorsun? Hâlâ senin hakimiyetine girmemiz gerektiğini ve sana teslim olmamız gerektiğini mi düşünüyorsun?"

Bu Frey için çok önemli bir soruydu.

Gözlerini Indra'nın dudaklarından ayırmadı. Gerçekte, Frey'in varlıklarını tamamen silmesi zor değildi.

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin