2.kitap-Bölüm 40- Güç Oluşumu (4)

1.5K 167 23
                                    

Frey soruyu cevaplamak yerine tereddüt etti.

Ancak kız onu aceleye getirmedi ve sadece sakin bir bakışla ona baktı.

"Frey Blake olduğunu biliyorum. Kahire ve Diablo'dan hikayeler duydum. Yakın gelecekte 9 yıldıza ulaşması neredeyse garanti olan inanılmaz yetenekli bir insan olduğunu söylediler."

Kızın sesi çok yumuşak ve nazikti, sanki fısıldıyormuş gibi.

"Kahire'den emin değilim ama Diablo'nun tanınmasını kazanmak kolay değil. Bu adam övgü söz konusu olduğunda cimridir. Bu yüzden seni kendim görmeye karar verdim..."

Sesindeki belli belirsiz merak kayboldu ve yerini düşmanlığa bıraktı.

"Ama Savaşçı Kralın Yumruğu'nu bilmeni beklemiyordum. Bu garip. Dövüş sanatımızın bir ustadan bir öğrenciye geçme geleneği vardır."

Kasajin, seni orospu çocuğu. (çn:çay içerken okuyordum.. piç az kalsın gülmekten boğulacaktım..)

Neden tek bir ardıl geleneğe karar vermek zorundaydı?

Frey öfkesini ölen arkadaşına boşalttı ama bu konuda yapabileceği hiçbir şey yoktu.

Bu kız ona kimliğini dolaylı olarak ifşa etmişti. Ne de olsa kıtada Savaşçı Kralın Yumruğu'na 'dövüş sanatımız' diyebilecek sadece birkaç dövüş sanatçısı vardı.

Frey, şu anki Savaşçı Kral'ın halefi olan Ivan ile zaten tanışmıştı.

Sadece görünüşünden, önündeki bu kız Ivan'ın öğrencisi olabilirdi. Ama Frey, Ivan'ın öğrencisi olmadığından emindi.

Bu kız tarafından bilinçaltında yayılan aura, yaşlı bir ustanınkine benzer şekilde sakin ve sabitti. Aurası Ivan'ınkinden çok daha güçlüydü.

Başka bir deyişle, bu kız Ivan'ın öğretmeniydi.

"..."

sss.

Frey ona bir cevap vermekte tereddüt ettiğinde, kızın aurası vücudunun etrafında bir sis gibi yavaşça patladı.

İfadesi henüz değişmemişti ama düşmanlığı barizdi.

Hector beceriksizce gülümsedi ve birkaç adım geri gitti.

Kızın hızı zirveye ulaşmadan hemen önce Frey ağzını açtı.

"...İvan."

Frey kıza bakıp bir kez daha söylediğinde pus yavaş yavaş kayboldu.

"İvan'dan öğrendim."

Kız garip bir ifadeyle başını eğdi.

"...İvan'dan mı?"

"Sağ."

Üzgünüm, İvan.

Frey içten içe Ivan'dan özür diledi ama başka seçeneği yoktu.

Gerçeği daha sonra öğrenmiş olsa bile, onun şüphesini ortadan kaldırmasının tek yolu buydu.

Dövüş sanatlarına gelince, dövüş sanatçılarının ne kadar hassas olduklarını biliyordu. Özellikle de böylesine gizli bir şekilde aktarılan dövüş sanatları.

Yeterince hızlı tepki vermeseydi, dövüş sanatını çalan bir hırsız gibi muamele görebilirdi.

Tabii ki, onun çözümü en iyisinden uzaktı. Hâlâ ona öfkeyle bağırması garip olmazdı.

O zaman Frey'in savaşmaktan başka seçeneği kalmayacaktı. Gardını indirmeden kızı izledi.

Kız dönüp Frey'e bakmadan önce bir an için düşüncelere dalmış gibiydi. Bir an gözleri buluştu.

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin