Bölüm 38 - Arkadaş (7)

2.3K 280 0
                                    


Heinz Blake...

En azından "Frey"in hafızasında İsaka, Mischael veya annesi Eini'den hiçbir farkı yoktu.

Elbette emin değildi.

Frey'e geç çocuk denilebilirdi. Mischael on iki yaş, Heinz ise on yaş büyüktü ondan bu yüzden çocukluğunda Frey'in hatırlayamadığı bir şey olma ihtimali vardı.

Shepard acı bir kahkaha attı belki de Frey'in düşüncelere daldığını fark etmişti.

"Ailenin sana nasıl davrandığını biliyorum. Bu konuda Heinz'i savunmak gibi bir niyetim yok ama sana Kont Isaka ve Mischael'den farklı olduğunu söylemek isterim. Sana saçma gelebilir ama bir hikâyesi var. "

"Ne hikâyesi?"

"Bunu şimdi sana söyleyemem ama sonuç olarak sana güveniyorum çünkü kimliğini garanti etti. Şimdilik bunu aklında bulundur."

Bu beklenmedik bir bilgiydi.

Heinz Blake'in bir camiaya ait olması ve kimliğini garanti altına almış olması.

Shepard ciddi bir ifadeyle devam etti.

"Gelecekte muhtemelen bir şekilde camilara karışmış olacaksın. Ama bunu şu anda yapmayı düşündüğünü sanmıyorum. Değil mi?"

"Evet."

Shepard'ın sözleri doğruydu.

Frey, büyü kulesinde 7 yıldız seviyesine ulaştıktan sonra camialarla temas kurmayı düşünüyordu.

Yarıtanrılara karşı bir grup olduklarını biliyordu ama kendi gözleriyle görene kadar emin olamazdı.

Ellerinde ne kadar güç bulundurduklarını öğrenmesi gerekiyordu. Aslında bunu öğrenmeyi dört gözle bekliyordu.

Aralarında büyük yetenekler olup olmadığını merak etti.

Örneğin 9 yıldıza ulaşma potansiyeline sahip bir büyücü veya Lucid'e rakip olabilecek bir şövalye veya Kasajin'i geçebilecek bir büyü savaşçısı var mıydı aralarında?

"Peran camialar hakkında ne biliyor?"

"Senden biraz daha fazlasını biliyor."

Shepard'ın gözleri hafifçe kısıldı. Gözlerinde hafif bir onaylamama belirtisi var gibiydi ama Frey ona irkilerek baktığında elini sallayarak devam etti.

"Eh. O... Görünüşe göre Traumen Yüzükleri'ne girmeye çalışıyor. Parçalanmakta olan bir camia ama fikrini değiştirecek gibi de görünmüyor. "

"Belirli bir nedeni var mı?"

"Bundan pek emin değilim. Lucas'ı çok putlaştırdığını biliyorum ama... "

"..."

"Her neyse, söylemek zorunda olduğum tek şey buydu, sabahın erken saatlerinde seni buraya çağırdığım için özür dilerim."

"Sorun değil."

Frey, Jun Ailesi'nin evinden ayrılma zamanının geldiğini hissetti.

Odasına dönmek yerine Daphgon'dan Peran'ı çağırmasını istedi.

Bir süre sonra bahçedeki bankta buluştular.

"Bir haftadan fazla bir süre sebepsiz yere gelmezsen otomatik olarak okuldan atılırsın. Böyle olacak olmasından memnun musun?"

"Evet."

O yer artık Frey için önemli değildi.

Peran'a baktı ve buluşmak istemesinin nedenini gündeme getirdi.

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin