Frey'in hareketlerini kimse görememişti.Ne küçük yaşlardan itibaren kraliyet büyücülerinin düellolarını izleyerek büyüyen Peran, ne de düzinelerce deniz savaşında savaşan Kunst görebilmişti.
Sanki gözlerini kırptıkları an korsan denize atılmıştı.
Ama Dullard'ın bir fikri vardı.
'Büyü Dövüş Sanatçısı mı?'
Hareketleri çok hızlıydı.
Dullard tetikteydi ama o bile ne olduğunu tam olarak görememişti.
İlk defa, şimdiye kadarki var olan kötücül bakışları hafifçe azalmıştı.
"Ne-, bu da neydi?!"
Tek silahlı korsan çığlık attı ve kılıcını çıkardı. Diğer korsanlar da alarma geçerek küfürler savurdular.
Tek Göz, Kızıl Yağmacılar'ın en üst düzeylerinden biriydi. Dövüşte çok iyiydi ve daha da önemlisi, bu kadar yüksek bir konuma ulaşmasını sağlayan zalimliği ile tanınıyordu.
Bu yüzden aniden denize düştüğünde korsanlar ellerinde olmadan tedirgin oldu.
Frey şimdiye kadarki kayıtsızlığıyla etrafına baktı ve korsanların ikinci kaptanının konuşmadan önce yutkunmasına sebep oldu.
"D-, dikkatli olun. O çocukta tuhaf bir şeyler var. "
Frey, bir bakışta konuşan kişinin başka üst düzey biri olduğunu kolayca anlayabiliyordu.
Diğer korsanlardan farklı olarak giydiklerine paçavra yerine kıyafet denebilirdi ve çevresinde onu koruyan üç korsan vardı.
Shik!
Frey'nin bedeni, ikinci kaptana ulaşmak üzereyken aniden kayboldu.
Daha sonra sağ elini kaldırdı ve ikinci kaptanın göğsüne, kalbinin yukarısına sapladı.
İkinci kaptanın eti tofu gibi yarıldı ve kaburgaları eski kuru bir odunmuş gibi paramparça oldu.
İkinci kaptanın gözleri korku içinde genişledi.
"Kuk ..."
"İki-, ikinci kaptan!"
"Lanet olsun! Canavar p*ç! "
İkinci kaptanın yanındaki korumalar bağırırlarken kılıçlarını savurdular.
Çıplak elleri başka birinin göğsüne girmiş olsa da Frey'in ifadesi hiç değişmedi.
Bu, cinayet ve yağmalama işlemlerine alışkın korsanların bile korkmasına neden oldu.
Frey, ikinci kaptanın bedenini korsanların saldırılarına karşı bir kalkan olarak kullandı ve kılıçlar bu bedene saplandı.
Eğer iyi dövüşçüler olsalardı, ikinci kaptanın vücudunu ya da çevresini kesebilirlerdi ama onlar sadece kılıçlarını saplamayı bilen basit haydutlardı.
Frey, tepki verme şansı tanımadan ikinci kaptanın vücudunu onlara fırlattı.
"Öf"
İkinci kaptanın vücudu korumalardan ikisine çarptı, diğer koruma kılıcını bırakarak ondan kurtulmayı zor da olsa başarabildi.
Frey'e korku dolu bir bakış atarak yere düştü.
Şap!
"..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasyWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...