Bölüm 46 - Havari (1)

2.3K 289 6
                                    



7 Yıldızlı Büyücü...

Bu kelimelerin anlamı hiçbir şekilde basit değildi.

Aslında bu, Baş Büyücüler dünyasına ilk adımdı ve kıtadaki herhangi bir ülkede en azından Earl unvanını almak garantiydi.

Büyü İmparatorluğu olarak da anılan Kastkau İmparatorluğu, İmparatorluk Sarayı'ndaki bir taş tablette her 7 yıldızlı büyücünün ismini listeliyordu. Bu, büyücüler tarafından en yüksek onurlardan biri olarak kabul edilen bir şeydi.

Frey odasına girdi.

Boş zamanlarında yaptığı donmuş kristalleri odanın etrafına saçtı.

Bunları Adelia'nın tavsiyesiyle yapmıştı ve etkisi mükemmeldi.

Soğuk hava mevsim kışmış gibi hızlıca odaya yayıldı.

Frey soğukta oturup bir süre bekledikten sonra kendi nefesini görebilecek hale geldi.

Sonra Torkunta'nın kalbinden yapılmış iksiri alıp bir yudumda içti.

Aniden yüzü kızardı.

"..."

Bir ateş topu yutmuş gibi hissetti.

Boğazından aşağı inen iksirin verdiği his onu elinde tutuyormuş gibi netti.

İksire tepki veren ilk şey, mana odasında depolanmış olan Donmuş Nehir'di.

*Saaah.*

Ateş ve Buz.

Ejder Dağı'nda olduğu zamana benzer şekilde, iki enerji tekrar tekrar çarpışmaya başladı.

Ancak bu sefer Donmuş Nehir, Torkunta'nın gücünü nazikçe sarıyordu.

"..."

Frey elinde olmadan hafifçe gülümsedi. Bu süreç geçen seferden farklıydı.

O sırada Donmuş Nehir'in gücünü kontrol edemiyor sadece Torkunta'nın saflaştırılmamış gücünü kullanabiliyordu.

Ancak soğuk enerji artık sabitti ve Torkunta'nın kalbi sindirimi kolay olsun diye rafine edilmişti.

Adelia'nın onu uyardığı üzere arıtma işlemi, Mana Enerjisini ile büyük ölçüde güçlendirmişti ama bu büyük bir sorun değildi.

Frey şu anki durumdan oldukça memnundu.

*Kooo.*

Meditasyona daldı ve zamanın yavaşça geçmesini bekledi.

Mikel onu ziyarete geldiğinde Frey, Torkunta'nın kalbinin gücünü çoktan kendinin yapmıştı.

Başka bir deyişle, Frey artık 7 yıldızlı bir büyücüydü.

* * *

Holbridge.

Bu, Uthiano'dan çok uzak olmayan küçük bir köyün adıydı.

Mikel, Havari'nin orada olma ihtimalinin yüksek olduğunu düşünüyor gibiydi ve Frey köye ayak bastığı anda Mikel'in varsayımlarının doğru olduğunu anladı.

'İlahi güç. Onu hissetmek bile midemi bulandırıyor.'

Bu güçten o kadar tiksiniyordu ki tüylerinin diken diken olduğunu hissetti.

Daha da önemlisi, köy çok sessizdi. Hâlâ gün ortası olmasına rağmen köy bir şekilde karanlık bir hava taşıyordu.

"Gerçekten küçük bir köy. Burada 500'den az yerli var ve temelde kendi kendilerine yeterli oldukları için diğer köylerle nadiren etkileşime giriyorlar. "

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin