Bölüm 95 - Toplantı (1)

1.7K 202 4
                                    


Hayatın her kesiminden beş kişi bir odada toplandı.

İçerde sadece bir mum yanıyordu, ağır ortama pek de uymayan sarışın bir kız ağzını açtı.

"Kılıç'ın harekete geçtiği doğru mu?"

Sesi öfkeyle doluydu.

Kız tarafından dik dik bakılan orta yaşlı adam Shepard Jun, sadece acı acı gülümseyebildi.

"Ormana koyduğu engeli kaldırdı. Güven bana Rounder Sheryl, bu konuda itibarıma bahse girerim."

Bu manzarayı biri görse, kendi gözlerinden şüphe ederdi.

Bir Büyü Kulesi Ustası ve ünlü Jun ailesinin başı olan Shepard Jun, genç bir kıza çok mu farklı davranıyordu?

Bu kızın bakışlarıyla karşılaşmaya cesaret edemeyen ve sürekli ondan kaçan gerçekten o muydu?

Bununla birlikte, Halka'da Shepard Jun'un sözlerini duyduğunda eylemlerinde hata bulacak kimse yoktu.

Şef Sheryl!

Bu sarışın kız, Üç Büyük Halka'dan biri olan Phisfounder Kolçakları'nın* komutasındaki ikinci kişiden başkası değildi. [ÇN: Önceden "Kollukları" diyordum sanırım. Bundan sonra "Kolçakları"]

Görünüşüne bakıldığında, yirmi yaşını geçmemiş sarışın bir kız gibi görünüyordu, ama aslında, çoktan yüzlerce yıldır yaşamış bir vampirdi.

Sheryl hafifçe gülümseyerek çenesini kaldırdı.

"Nereye gidiyor?"

"Pillat, şu anda bulunduğumuz şehir. Bu yüzden seni aradım."

"Hmph..."

Sheryl'in keskin kıpkırmızı gözleri odadaki insanları taradı.

Bakışlarını götürdüğü insanların çoğu, gözleriyle karşılaşmaştan kaçınmak için aceleyle gözlerini kaçırdı.

Konuşmadan önce dudaklarını yaladı.

"Eh, beni arayacaksın tabii. Ne de olsa bir Kıyametgetirenin önündeki bir civcivden başka bir şey değilsin."

Kranç.

Kızgın bir ifadeyle dişlerini gıcırdattı.

"Ama Nozdog'a boyun eğdirmek için verilen savaşı unuttun mu yoksa? Üç Büyük Halka ile eşit olan Traumen Yüzükleri, bir savaşta neredeyse tamamen yok edildi. O zamanlar, sadece bir parça bilgi edindik. O da o canavarın ölüm gücüne sahip olduğuydu."

Yüzlerce, neredeyse binlerce insan sırf bu tek bilgiyi elde etmek için ölmüştü.

Beşinin çok yetenekli olduğunu biliyordu. Tek başına Sheryl'in bile asırlık bilgi ve tecrübesi vardı.

Yeterince iyi bir planı olduğu sürece küçük bir kaleyi tek başına yıkabilirdi.

Ancak bu sefer rakip bir Yarıtanrı'ydı. Güçlerine bağlı olarak bir şehri, hatta bir ülkeyi kendi başlarına yok edebilen aşkın varlıklar.

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin