Hruhiral'den aşağıya baktığında Frey'in ifadesi tuhaflaştı.Yere devasa bir büyü çemberi çizilmişti.
Hruhiral'in tepesinden bile açıkça görülebilen büyü çemberi, Asura'nın dairesine benzer, uğursuz, kanlı bir ışık yayıyordu. Ancak model farklıydı.
"Bir şeyi çağırmak için Oydin'in kanını kullandı."
"Çok büyük bir şey. Belki bir ejderha bile çıkabilir. "
Rooooaaar!
O anda, büyü çemberinden tamamen saf beyaz kemiklerden yapılmış bir Ejderha çıktı.
Ormanda şiddetli bir kükreme duyulurken göz yuvaları aydınlandı.
Snow neşeli bir kahkaha attı.
"Bir kelime tohum olabilir. Bu atasözü bu durumu oldukça iyi temsil ediyor gibi görünüyor. "
"..."
"İyi o zaman..."
Snow yüzünü tahta bir maskeyle kapattı.
Sıradan bir maske değildi.
Bunun yerine, maskeyi yüzüne koyduğu anda görünüşü değişmeye başladı.
Beyaz saçları siyahlaştı ve asil ve gizemli havası soldu.
"Büyülü bir alet mi?"
"Adı Jenki'nin Maskesi. Takmam gerekiyordu çünkü normal görünüşüm çok dikkat çekici. "
"Sanırım kimliğini açıklamak istemiyorsun."
"Evet. Henüz zamanı değil. "
Frey başını salladı.
"Bana yardım edersen ejderhayı durdurabilirim."
"Bu çok tuhaf. Büyük Orman, elflerin yurdudur, yani yardım edecek olan sen değil misin? Şimdiden teşekkür ederim."
Frey, sadece gözlerine bakarak onun maskenin arkasından gülümsediğini hissedebiliyordu.
Söyledikleri mantıklıydı.
Görünüşe göre Snow sohbet etmekten hoşlanan biriydi, ama şimdi sohbet etme zamanı değildi.
Roooaaar-
Kemik Ejderha büyük bir kargaşaya neden oldu.
O kısa zamanda, sayısız ağacı köklerinden sökmüştü ve yerde derin izler bırakmıştı.
Bir an birbirlerinin gözlerine baktıktan sonra, Frey ve Snow aynı anda tamamen senkronize bir şekilde ağaçtan uzaklaştılar.
* * *
"Hassiktir!"
İvan yüksek sesle küfretti.
Yerden devasa bir ejderha iskeleti belirse, herkes aynı şekilde tepki verirdi.
Dahası, Kanlı Şövalyeleri mağlup etmekte zorlanmış ve sonunda soluklanma şansı bulmuştu.
"Bunun olacağından korkuyordum..."
Syax, ormanda büyük bir yıkım olduğunu görünce üzüldü.
Ejderha ortaya çıktığı andan itibaren düzinelerce ağacı parçalamıştı ve yıkım sona ermemiş gibiydi.
Elfler için gerçekten yürek burkan bir manzaraydı.
Bu, takviye olarak getirdiği Elfler için de geçerliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasyWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...