"Jenta adındaki adam muhtemelen Karanlığın Kralıdır."
Frey, Jekid'in sözlerine hafifçe başını eğdi.
"Karanlığın Kralı mı?"
"Bu doğru. Sadece yüksek rütbeli soyluları değil, kraliyet ailesini bile katlettiği için yeraltı dünyasında bir efsanedir. Küçük bir ülkeden kraliyet ailesinin bir üyesi olmasına rağmen... Yine de teknikleri o kadar zeki ve kurnaz ki, tüm ülkeyi taradıktan sonra bile ondan hiçbir iz bulamadılar."
İçini çekti.
"Müşterinin ifadesini almasaydık ve sözleşmeyi görmeseydik, Karanlığın Kralı'na kurgusal bir karakter gibi davranırdık."
"..."
Frey, Jenta'nın yüzünü hatırladı.
Gördüklerine göre, Jenta'nın birinci sınıf bir suikastçı olduğundan emindi. Ancak kraliyet ailesinin bir üyesine suikast düzenlemiş efsanevi bir suikastçı olduğunu asla hayal edemezdi.
Bu, sadece insanları öldürme yeteneğine sahip olmakla mümkün olan bir şey değildi.
Kraliyet ailesinin bir üyesinin öldürülmesini bile talep edebilecek müşterileri olması, onun yeraltı dünyasında en azından bu kadar etkisi olduğu anlamına geliyordu.
"Hitume Ikar'dan, yani izlerini orada aramaya başlayabiliriz."
Hitüm İkar, kıtanın güneydoğu kesiminde yer alan bir ada ülkesiydi. Göz ardı edilemeyecek kadar eşsiz bir kişiliğe ve ulusal güce sahip bir ülkeydi, ancak oldukça kapalı olduğu biliniyordu, bu da yabancıların sınırlarına girmesini veya çıkmasını çok zorlaştırıyordu.
"Neyse ki Hitüm İkar'da bizim çevremizin bir şubesi var. Orada da birkaç bağlantımız var. Jenta'yı aramaya başlamak için onları kullanacağız."
"Dikkat etmelisin. Yarı Tanrılar için Havariler sadece araçlardır. Onu yem olarak koymaları mümkün."
"Elbette, bunu biliyorum. Endişelenme. Gizlice hareket etmeyi bilmeseydik, Çember uzun zaman önce yok edilmiş olurdu.
Jekid bunu söyledi ve Lucid Swords Jun ailesinin evinden ayrıldı.
Frey'in bir sonraki konuştuğu kişi Phisfounder Kolçakların Çember Ustası Altan'dı.
Sheryl ve çemberin diğer yöneticileriyle birlikteydi.
"Kaltud, Yüksek sınıf bir İblis. Onu gerçekten gördün mü?"
Başıyla onaylayınca soru devam etti.
"Neye benziyor?"
"Kırmızı deri. Gözlerinin beyazı yoktu. Ve tavrı tuhaftı... o kadar ki bir İblis gibi bile görünmüyordu."
"..."
Altan, Frey de ona bakmak için döndüğünde başını indiren grubundaki bir adama bakmak için döndü.
"Ben Jullian, Phisfounder Armlets'in Güç Onur Üyesi. Kaltud'un Müteahhidiydim. Sanırım Demon Rounder Frey'in bahsettiği önceki sözleşmem Kaltud."
"Yüksek sınıf bir İblis'in kıtada yaşaması mümkün mü?"
"Teoride mümkün. Ama böyle bir ritüeli gerçekleştirmek için on binlerce hayat gerekir. Pek verimli değil..."
"..."
Frey bir an kaşlarını çattı.
Bu tür eylemlerin etik veya ahlaki yansımalarından bahsetmemesi, bunun yerine verimliliğine bakması biraz nahoştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasyWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...