"İsteğimi kabul ettiğin için teşekkür ederim."
Arkadaşlarının ölümlerini öğrenmek, Frey'in örtmeye çalıştığı yaraları merakla açmak gibiydi ve ardından gelen üzüntü ise göz korkutucuydu.
Yine de bu, doğrulaması gereken bir şeydi.
Frey minnettarlıkla eğilirken Hruhiral elini sıktı.
"Sana yardımcı olmaktan mutluluk duyuyorum, Lucas. Hayır, artık Frey demeliyim. "
"Bana nasıl istersen öyle seslenebilirsin... Hruhiral, orman bu gece gürültülü olacak."
Frey ona dürüstçe bilgi verdi.
Hruhiral'ın gözlerini dolduran kederi hemen fark etti ama planını değiştirmeye niyeti yoktu.
Kararını çoktan vermişti.
Hruhiral iç çekti.
O gece çok sayıda zayiat olacaktı ve ormanda iyileşmesi uzun zaman alacak derin bir yara izi bırakacaktı.
Onun için çocuklarının incinmesini izlemekten farklı değildi ama söyleyebileceği hiçbir şey yoktu.
Çünkü önünde duran adamın kaderini anlamıştı.
"Önündeki yol kutsanmış olsun..."
Dahası; mutluluk, huzur ve talihin onu takip etmesini umuyordu.
Frey'in görüntüsü tamamen yok olmadan önce...
"Teşekkür ederim."
Frey'in sözleri dudaklarından çıkarken çevresi bulanıklaşmaya başladı.
Bu, Ruh Alanı'ndan ayrıldığının bir işaretiydi. Hruhiral'in yüzü, figürü tamamen kaybolmadan önce parlak bir ışıkla kaplıydı.
"..."
Vücuduna döndükten sonra Frey yavaşça gözlerini açtı. Vücudu, gece dışarıda uyuyormuş gibi soğuk ve sertti.
Frey oturduğu yerden kalktı ve gökyüzüne baktı.
Güneş daha yeni batıyordu.
'Yaklaşık yarım gün olmuş olmalı.'
Tam olarak o kadar uzun değildi ama o zaman civarında olmalıydı.
Hala etrafındaki gözlemcilerin varlığını hissedebiliyordu. Frey, Syax'ın evine dönmeden önce gerildi.
Gıcırtı.
Kapıyı açtığı zaman; İvan'ın tek elle şınav çektiğini, kolunun sabit bir tempoda bükülüp düzleştiğini gördü.
Yakından baktığında, aslında bütün eli yerine tek parmağını kullandığını fark etti.
Tüm vücudu bir işaret parmağıyla destekleniyordu.
"İki bin sekiz yüz on yedi, iki bin sekiz yüz on sekiz..."
"..."
Bir an için az önce duyduğu rakamlar en çılgın hayal gücünü bile aştığı için yanlış duyup duymadığını merak etti.
Tüm vücudunun ter içinde olduğunu görünce antrenmanına başlayalı epey bir zaman geçmiş olduğunu düşündü.
[Camille adında kadınla tanıştım. Güneş tamamen battığında geleceğini söyledi.]
İvan, şınavlarını durdurmadan Frey'e bir mesaj gönderdi. Bu, böyle bir eylemin çoktan doğal hale geldiğini gösteriyordu.
Frey, önündeki tuhaf gösteriyi umursamıyormuş gibi yaparken telepatik olarak yanıt verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasyWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...