Biri bir süre hareketsiz duran Frey'e yaklaştı.
Yanında getirdiği biri değildi. İşbirliği yapacağına söz vermedi ama adam yine de ona eşlik etmesini istedi.
Kahire Wilsemann'dı.
"...Sanırım yanılmışım."
Gözleri Rezil'e çevrildiğinde, Kahire bir an duraksayıp kardeşinin cesedine baktı.
"Öğretmenin ölümünün onu nasıl etkilediğini bilmiyordum. Hayır, bilmek bile istemiyordum. Kendimle başa çıkmak benim için çok fazlaydı. Görüşüm daraldı.... Bunu yapmamalıydım. Kardeşime karşı görevimi unuttum."
Kahire acı acı gülümsedi.
"Teşekkür ederim. İnsan olarak ölmesine izin verdiğin için."
Frey başını salladı.
Sonunda af dilemedi.
Düşündü ve yaptıklarından pişman oldu ama bunu söylemek için ağzını açmadı.
Rezil hainlerin başı olarak öldü. Kendisinden sonra gelenleri yüzüstü bırakmadı.
Bu çarpık bir inanç ve çarpık bir adaletti.
Ona iltifat edemezdi ama lanet de edemezdi.
Frey etrafına bakındı.
Sheryl, Nora ve Snow'un hepsi küçük ve büyük yaralar aldı. Sonuçta, savaştıkları insanların hepsi Çemberdeki yöneticilerdi.
Hasar almadan onları yok etmek neredeyse imkansızdı.
"..."
Frey o anda derin bir iç çekti.
Sadece birkaç yara ile bir zaferdi. Hayır, buna zafer bile denilemezdi.
Bunu bilmek daha iyi hissetmesine yardımcı olmadı.
'Arınma' olarak bilinen ağır dağı geçmişti, bu yüzden o anda mutlu hissedemiyordu.
'Bu gerçekten en iyi seçenek miydi?'
Frey bu tür soruları zorla bastırdı.
Her şey bittikten sonra duygusallaşmak için çok geç olmazdı.
Doğru, Yarıtanrılar yenildikten sonra kesinlikle çok geç olmayacaktı.
* * *
Lucid Swords'un Çember Lideri Jekid Deosis, tek bir mumla aydınlatılan küçük bir odada oturuyordu.
Gözleri kapalı meditasyonda kaybolmuş görüntüsü, yalnızca birinci sınıf ustalardan görülebilen belirgin bir hava gösteriyordu.
"..."
Jekid sessizce gözlerini açtı ve önünde duran bir adam gördü.
Frey Blake.
"Rezil mi?"
"Ölü."
"...Anlıyorum."
Frey sessiz Jekid'e baktı.
Rezil'in vasiyetini kabul eden ama geri dönüşü olmayan o son adımı atmayan bir adamdı. Elbette bu, tüm kötülüklerinin ortadan kalkacağı anlamına gelmiyordu.
Ancak, Çember'in gücünü zaten olduğundan daha fazla kesemezdi.
Üç Büyük Çemberden biri zaten yok edilmişti.
Trowman Yüzükleri onun yerini almak için kullanılabilirdi, ancak bir tane daha çökerse, boşluğu dolduracak hiçbir şeyi olmazdı.
Çember dengesini kaybedecek ve sonunda çökecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasyWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...