Frey Blake değişmiş!
Bu söylenti öğrenciler arasında hızla yayıldı.
"Profesör Kevin'in soru barajından başarılı bir şekilde sağ çıktığını biliyor muydun? 5 sorusunu da doğru bilmiş!"
"İnanılmaz. Peran'dan sonraki ilk defa birisi bunu başardı, değil mi? Dördüncü sınıf öğrencileri bile o soruları doğru cevaplayamazdı! "
"Ayrıca, pratik ders sırasında David ile savaşmış ve onu mahvetmiş."
"Ben de bu konu hakkında bir şeyler duydum. Ses telleri ve her iki bacağı da kırılmış değil mi? "
"Vaovv. Eğer iyileşmezse artık büyücü olamaz.
Frey'in çevresi de değişmişti.
Ertesi gün oldu. Derslerden sonra kütüphanede kitap okuyan Frey'e birisi yaklaştı.
Bu günlerde Isabelle ile iyi geçiniyordu, bu yüzden onun olduğunu düşünmüştü ama başını kaldırdığında orada duranın bir adam olduğunu gördü.
"Sen Frey Blake misin?"
"Evet."
"... Çok konuşkan değilsin sanırım. Beni tanımıyor musun? "
Frey hatırlamaya çalışırken adam bilinçsizce kaşlarını çattı.
'Bu nasıl bir görünüm...'
Adam garip havayı bozmak için hafifçe öksürdü ve kendini tanıttı.
"Ben Douman Milost. Bir dördüncü sınıf öğrencisiyim. "
Sadece bir ikinci sınıf öğrencisi olduğundan Frey, şikayet etmeden başını eğdi.
"Yani benim üstümsünüz. Nasıl yardımcı olabilirim?"
Douman, gençlerden aşina olduğu tavrı görünce biraz rahatladı.
"Traumen Yüzüklerine katıl."
"Traumen Yüzükleri mi?"
"Bilmiyor musun?"
Frey başını salladı.
Merak ettiği şey 'Traumen' kısmıydı.
Bu, Lucas'ın geçmişteki soyadıydı.
"Biz, Batı Yakası Akademisini temsil eden bir grup öğrenciyiz. Tabii ki bu, sadece sosyal bir topluluk değil. Traumen Yüzükleri, akademide köklü bir geçmişe sahip bir kulüp ve sadece seçilenler ona katılabilir. "
O an Douman, kendine güvenen bir ifadeyle giydiği yüzüğü gösterdi. Rünlerle kaplı, turuncu renkli düz bir yüzüktü.
"Mezun olduktan sonra bile, bu yüzüğe sahip olduğun sürece herkes sana saygıyla bakacaktır. Basit bir köy bekçisinden kraliyet büyücüsüne herkes...hatta bir paralı asker bile... İstediğin kariyeri seçebileceksin. "
"Hmm."
Douman dudaklarını yaladı. Sıradan bir öğrenci bunu duyduktan sonra heyecanla titrerdi ama bu adamın tepkisi çok kuruydu. İlk defa böyle bir tepki görmüştü.
Bu yüzden kozunu ortaya çıkardı.
"Traumen Yüzükleri'nin şu anki lideri Peran Jun."
"Peran Jun mu?"
Frey bu ismi daha önce defalarca duymuştu.
Akademi tarihinde sürekli övünülecek bir dünya rekoru gibiydi. Akademide Frey'den tamamen farklı bir anlamda ünlüydü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasyWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...