Bölüm 6: Bir Gecede Değişmek (1)

3K 345 24
                                    


Öğleden sonra dersleri başlamıştı. David boş arazinin ortalarına doğru yürüyordu, erken gelmişti. Revirden yeni gelen Anthony konuşmaya başladı:

"Jack'in iyi olacağını duydum. Akşama kadar bir şeyi kalmayacağını söylüyorlar."

"Niye aniden bayılmış?"

"Profesör henüz bilmiyor ama onu biraz tanıyorsam muhtemelen sadece mana yorgunluğuydu."

"Hmm ..."

David durumun o kadar basit olduğundan emin olamıyordu. Diğer öğrenciler toplanmaya başlamıştı.

Profesör Jane geldiğinde dersin başlama vakti gelmişti. Akademideki birkaç kadın profesörden biriydi. Kırk yaşında olmasına rağmen evli değildi. Derslerine en az bir kez katılan öğrenciler bunun nedeninin farkındaydı. Profesör Kevin'in kişiliğine benzeyen korkunç bir kişiliğe sahipti ve bu ders konusunda pek hevesli değildi.

Son nokta David için özellikle önemliydi.

Bugünün dersinden sorumlu profesör Dio olsaydı amacına ulaşamaması ihtimali yüksekti. O tüm öğrencilere adil davranırdı. Hatta eşsiz dâhi Peruan'a nasıl davranıyorsa utanç verici, rezil Frey'e bile aynı şekilde davranırdı.

Ama Jane farklıydı. David onun kişiliğini iyi anlamıştı ve onu kendi yararına kullanabileceğine dair güveni tamdı.

'Ama Frey neden hâlâ ortaya çıkmadı?'

Kaçmadı, değil mi? David böyle düşünmeye başlamıştı, ama hemen sonra başını iki yana salladı. Belki geçmişteki Frey kaçardı, ama şimdiki Frey kesin gelecekti.

Frey pratik eğitim alanına tam zamanında geldi. David, kafasında onu öldüreceği anı planlıyordu. Isabelle'in ona eşlik ettiğini görünce yüzü sertleşti.

'Isabelle Triznine mi? Frey ile ne yapıyor?'

Sohbete dalmış gibi görünüyorlardı. Daha da şaşırtıcı olan şey Isabelle'in ifadesiydi. Nadiren duygu sergileyen Isabelle, şimdi her zamankinden daha canlı görünüyordu. Konuşurken işaret dilini de kullanıyordu ve hayranlığı yüzünden okunuyordu. Hatta arada bir kıkırdıyordu.

"..."

Ona yaptığı tüm kurlara ve onu elde etme çabalarına rağmen David'e tek bir bakış bile atmayan aynı Isabelle...

Profesör Jane, Frey'e döndü.

'Frey Blake, Profesör Dio'nun dersi denetleyemeyeceğini söylemesine neden olacak ne yaşanmış olabilir?'

Kafası karışmıştı ama çok fazla umursamadı. Etrafına baktı ve yumuşak bir ses tonuyla konuşmaya başladı.

"Hepinizin toplandığını görüyorum. O zaman yoklama alalım. Ian Durite."

Devamsızlık yapan kimse olmadığını netleştirdikten sonra başını sallayarak devam etti.

"Bugünkü ders bir pratik eğitim oturumu olacak. Hepiniz bire bir maç yapacaksınız. Ancak maç kişisel kararım doğrultusunda her an askıya alınabilir. Adil olmak adına sadece 1 yıldızlı büyülere izin verilecektir. Sorusu olan?"

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin