Sheryl şok içinde Frey'e baktı.
Gerçekte, az önce ne yaptığını anlasalar, herkes aynı ifadeye sahip olurdu.
'İnanılmaz.'
Frey, Blake mülkünün tamamını boyutsal hareket için sihirli çemberle kaplamıştı.
İnanılmazdı.
Büyü çemberinin boyutu, onun yarattığından yüzlerce kat daha büyüktü. Doğal olarak bu, onu etkinleştirmek için gereken mananın onlarca kat daha fazla olduğu ve tüm büyü çemberinin yeniden tasarlanması gerektiği anlamına geliyordu.
Bu sayede boyutsal hareket büyüsü, onu büyük bir büyüyle karşılaştırılabilir hale getirecek bir seviyeye ulaşmıştı.
Ve bunu fark ettikten sonra, Frey'in ne kadar manaya sahip olduğunu tahmin etmesi daha da zorlaştı.
Ama daha da şaşırtıcı olan bir şey vardı.
'Boyutlu hareket sihirli çemberi tüm mülkü kapsıyor, ancak yalnızca Apep'i hedefliyor.'
Frey'in sadece muazzam miktarda manaya sahip olup da bilgisi yoksa böyle bir başarıya ulaşması mümkün değildi.
Sihirli hesaplama gücü.
Sheryl, Frey'in o sihirli çemberi oluşturmak için yaptığı hesaplamaların, düzinelerce 7 yıldızlı Sihirbaz birlikte çalışsa bile mümkün olmayacağından emindi.
Aslında, bunu denerlerse beyinlerini eritmeleri daha olasıydı.
Yine de bunu tek başına yapmıştı.
Chuk.
"Ah...!"
Frey aniden aynı anda gözlerinden, burnundan ve ağzından kanamaya başladı.
Sheryl ona yardım etmek için koşarken, Frey iyi olduğunu belirtmek için elini salladı.
Bu onun iyi durumda olduğu anlamına gelmiyordu. Aslında o kadar başı dönüyordu ki doğru dürüst ayakta bile duramıyordu.
"Aptalca bir yöntem kullandım."
Sınırını bilmediği manasını kullanmakta çok acele etmişti.
Frey dinlenmek istedi ama yapamadı. Dövüş daha bitmemişti.
Gökyüzüne baktı.
Heinz ve Leita hareket ediyorlardı ve gözlerini kıstığında durumu kabaca anlayabildi.
Leita rüzgarın ilahi gücünü kullandı ve güçlü bir fırtına etrafını sardı. Şaşırtıcı bir şekilde, Heinz onunla aynı güce sahipti.
Şu anda şüpheli bir durumda olmasının nedeni bu olabilir.
"Güç farkı çok büyük."
Heinz'in Leita ile geriye dönük uyumluluğu olduğu söylenebilir. Aynı gücü kullandıkları için onu alt etmesi zordu.
Eğer saldırılarına ara sıra büyüler karıştırıyor olmasaydı, uzun zaman önce çoktan etkisiz hale getirilmiş olurdu.
Hayır. Belki de bu kadar uzun süre dayanabilmesinin nedeni, Leita'nın ona karşı savaşırken de duruma dikkat etmesiydi.
"..."
Frey daha sonra şaşkınlıkla gökyüzüne baktı. Gökyüzü durmadan aydınlanıyordu... fazla zamanları kalmamıştı.
Sheryl, Heinz'in Leita'yı öldürmesine yardım etmelisin. Diğer Yarı Tanrılar buraya gelmeden önce."
"Mümkün mü? Gücü basit değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasyWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...