Frey zamanını Grimoire okuyarak ya da Liamson ile antrenman yaparak geçirdi.
Sonraki haftanın ilk gününde Camille, Phisfounder Kollukları sığınağına yaptığı geziden döndü. Tek başına dönmemişti.
Bunun yerine iki yeni arkadaşı ile dönmüştü.
İçlerinden biri, çok güçlü bir aura yayan, saf siyah bir cüppe sarılı sert görünümlü, orta yaşlı bir adamdı.
Ancak Frey, onunla birlikte gelen diğer kişiyi görünce onu görmezden gelmekten başka seçeneği yoktu.
"..."
"..."
Diğer adam da Frey'e bakıyordu.
Yaygın olmayan gri saç, içi boş gözler ve soğuk bir ifade.
Aynaya bakmak gibi olduğunu söylemek hiç abartılı olmazdı.
Frey adamın bakışlarından kaçmadı.
Önce adam konuştu.
"Uzun zamandır görüşemedik."
Frey başını salladı ve aynı şekilde cevap verdi.
"Uzun zamandır görüşemedik."
Camille'in arkadaşlarından biri Blake ailesinin ikinci oğlu Heinz Blake'den başkası değildi.
* * *
"Birbirinizi tanıyor musunuz?"
Bu benim küçük erkek kardeşim.
"Huh."
Yanındaki orta yaşlı adam, soğuk bir bakışla Frey'e baktı.
Bu, yeni tanıştığı birine yapılacak çok kaba bir eylemdi. Aslında, Frey'i oldukça rahatsız hissettirmişti.
İşte o zaman Camille yanına gelip kulağına fısıldadı.
"Bu adam, Phisfounder Kollukları'ndan bir Güçlü Ulu Dugenjar. Huysuz bir adam, bu yüzden dikkatli ol. "
Sonra biraz şaşırmış bir ifadeyle devam etti.
"Bu arada, Heinz'in kardeşin olduğunu bilmiyordum."
"Onu tanıyor musun?"
"Strow Kolyelerden bir Güçlü Ulu'yu tanımamama imkân yok. O çok ünlü. Bizimki kadar izole edilmiş bir halka bile onun adını duydu. "
Frey'in bakışları bir kez daha Heinz'le buluştu.
Gözlerinde ve yüz ifadesinde duygu yoktu, bu yüzden Frey'in ne düşündüğünü tahmin etmeleri imkânsızdı.
"O zaman artık bu saçmalığı dinleyebiliriz."
Dugenjar sert bir ses tonuyla Frey'le konuştu, sesi küstahlıkla doluydu.
"Durumu ayrıntılı olarak açıklayın."
"..."
Çok yüksek bir tavırdı.
Frey yüzünde herhangi bir ifade göstermeden ağzını açtı.
"3. Büyü Kulesi'nin Yardımcı Usta'sı Lukes insanlığa ihanet etti. Havari oldu ve onu yenme sürecinde Kat Ustası Mikel öldü. "
"Bunu zaten biliyorum. Aptal, sözlerimi anlamadın mı? Size neler olduğunu ayrıntılı olarak açıklamanızı söylüyorum. "
Liamson'ın yüzü seğirdi. Frey, onun takdirini ve saygısını kazanmış biriydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasíaWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...