3. Büyü Kulesi'nin resepsiyonist büyücülerinden olan Nik, gergin bir ifadeyle masanın önünde duruyordu.Kaygısını kontrol altına alamayınca ayaklarını kaydırdı ve sebepsiz yere birkaç defa öksürdü.
Bugün bir grup misafir kuleyi ziyaret edeceği için gergin olmaktan başka seçeneği yoktu.
Reynols Büyük Ormanı!
Elflerin topraklarından gelen konuklar. Büyük Orman'dan gelen konuklar tabii ki de Elflerdi. Hem de Kara Elfler.
Ve Kara Elflerin çok küçük bir nüfusa sahip olduğu biliniyordu.
Uzun zaman önce, Elfler ve Kastkau İmparatorluğu, daha sonra bir ittifak haline gelen karşılıklı bir saldırmazlık anlaşması imzalamışlardı.
Elbette bu ittifakı eleştirenler de olmuştu. Sonuçta ırk duvarını yıkmak kolay bir şey değildi.
Yine de zamanla bu klişeler ve önyargılar kaybolmaya başlamıştı.
En azından imparatorlukta yaşayan insanlar artık elfleri tuhaf ya da düşman olarak görmüyordu. Yine de iki hâlâ tam olarak kaynaşamamıştı.
Yaşam süreleri, fiziksel yetenekleri, nefes kesen güzellikleri ve ruhlarla olan doğal yetenekleri, insanlardan üstün olduklarını gösteriyordu.
Ve son zamanlarda Elfler insan büyüsüne ilgi duymaya başlamıştı. Bu yüzden bazen birkaç elfi insan ülkelerine gönderirlerdi.
Elf grubu 3. Büyü Kulesi'nde kalacaktı.
İmparatorluk Ailesi'nin emriyle, büyü öğrenmek için buraya gelen Elflerin burada kaldıkları süre boyunca hiçbir şeyden mahrum kalmamaları sağlanacaktı.
"Ah!"
O sırada uzaktan bordo cüppe giyen bir grup insan gördü.
Nik, onların elfler olduklarını hemen anladı.
İlk olarak, ortalama boyları insanlardan çok daha uzundu.
Erkekleri rahat 2 metre vardı ve kadınlar onlardan sadece bir kafa boyu kadar kısaydı.
"Reynols Büyük Ormanı'ndan gelen grup musunuz?"
"..."
Öndeki Kara Elf Nik'e soğuk gözlerle baktı ve onun hafifçe terlemesine neden oldu.
Gözleri acımasızdı. Cüppesinin altında, güçlü ve sağlam kaslar vardı.
Kibar, orman seven bir adam gibi görünmüyordu, bunun yerine birçok kanlı savaş alanı görmüş bir savaşçı gibi görünüyordu.
'K-, Kara Elflerin kibirli ve saldırgan bir ırk olduğu doğru muymuş?'
Adamın bakışları, beynine bir canavarla karşılaştığında alacağı korku tepkisinin aynısını veriyor gibiydi.
O sırada, diğerlerinden daha kısa görünen bir erkek elf öne çıktı.
"Doğru."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantastikWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...