Bölüm 73 - İvan (4)

1.9K 251 25
                                    

"Örneğin, bir Havariyi öldürürseniz onu yaratan Yarıtanrıyı kış uykusuna sokarsınız ve o zaman tamamen savunmasız kalırlar."

Shuk.

Riki'nin elinde küçük bir meyve bıçağı belirdi.

Bu bıçak nereden geldi?

Riki, özel bir şey değilmiş gibi konuşmaya devam etti.

"Hatta bu neredeyse zararsız meyve bıçağıyla bile onları öldürebilirsiniz. Sadece onları ense kısmından bıçaklayarak. "

"..."

Bir an için oda sessizliğe büründü.

Bunun nedeni, Frey ve İvan'ın Riki'ye yüzlerinde şaşkın ifadelerle bakmasıydı.

Bir şehri tek elle yok edebilen bir Yarıtanrı'yı gerçekten sadece bir meyve bıçağıyla öldürebileceklerini mi söylemişti?

Bu, kış uykusundaki bir Yarıtanrı'nın bir çocuk kadar zayıf ve zararsız olduğu anlamına gelmiyor muydu?

İnanması zordu ama eğer bu doğruysa Riki'nin verdiği bu bilgi dünyadaki tüm çabalara rağmen elde edemeyecekleri olağanüstü bir bilgiydi.

Sorun Riki'nin tavrıydı.

Hiç umursamaz bir şekilde konuştuğu için doğruyu söyleyip söylemediğini anlamak onlar için zordu.

İvan elinde olmadan sordu.

"Bu inanılmaz. Madem böyle bir durum var, Yarıtanrılar neden Havariler yaratıyor? "

"Bu bir sorun mu?"

"Bu..."

Frey, beklenmedik sorunun ardından tökezleyen İvan'ın izinden gitmeye karar verdi.

"Elbette bu bir sorun. Havarilerin sahip oldukları güç, Yarıtanrılar'ın sahip olduğu güç okyanusuna kıyasla yalnızca bir damla suya benziyor. Sadece bu kadar gücü kullanabilen bir ast yaratmak çok riskli değil mi? "

Frey'in sorusu mantıklıydı.

Havarilerin ortalama gücünden emin olmasa da 7 yıldıza ulaştıktan kısa bir süre sonra 3. Büyü Kulesi'nin eski Yardımcı Kule Ustası Lukes'i yine de yenebilmişti.

Tüm Havariler benzer bir seviyedeyse o zaman sadece 8 yıldıza ulaşmayı başarsa bile dünyadaki tüm Havarilerden kolayca kurtulabilirdi.

Öyleyse bu tür zayıf astlar, Yarıtanrıların kendilerini riske atmalarına değerler miydi?

Bu kendi mezarlarını kazmak gibiydi.

Frey, Yarıtanrıların asla böyle yüksek riskli / düşük ödüllü kararlar vermeyeceğini biliyordu.

Kibirli ve çocuksuydular ama aptal değillerdi.

Riki aynı rahat tonda cevap verdi.

"Seçme şansları yok. Bunu yapmazlarsa tamamen silinebilirler. "

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin