Bölüm 42 - 3. Büyü Kulesi (4)

2.2K 272 6
                                    



"Sen tuhaf bir insansın. Büyü kullanıyorsun, bir büyü savaşçısı gibi hareket ediyorsun ve hatta Elfçe'yi nasıl konuşacağını biliyorsun. "

"Benim açımdan da Elflerin büyü kullanmayı öğrenmesi oldukça garip."

"Mm? Bu tam da yaşlı birinin söyleyeceği bir şey. "

Ne de olsa çok muhafazakâr bir açıklamaydı.

100 yaşından küçük bir insanın ağzından bu tür kelimelerin çıkması hayal edilemezdi.

Frey sessizdi çünkü söyleyebileceği hiçbir şey yoktu.

Camille'in ona meraklı bir bakış attığını hissetti.

"Liamson, kabilemizin bir sonraki lideri olacak. Senin için de uygunsa neden onunla savaşmıyorsun? "

"İyi bir dövüşçü."

Liamson'ın sürekli olarak Frey'i gözlemlediği gibi Frey de Liamson'ın birkaç savaşını izlemişti bu yüzden becerilerinin sağlam olduğunu biliyordu.

Büyü Savaşçıları için beş ana aşama vardı.

Çırak, Üçüncü sınıf, İkinci sınıf, Birinci sınıf.

Ve son olarak Savaşçı Kral.

Liamson, Frey'in gördüğü kadarıyla en azından İkinci Sınıf bir Büyü Savaşçısıydı.

Güçlü bir savaşçıya karşı bu tür bir mücadele, deneyimini artırmanın en iyi yoluydu.

Ayrıca bir ay boyunca sadece antrenman yapıyordu ve bundan biraz sıkılmıştı.

"Hadi o zaman."

Sonra odanın ortasına adım attılar ve karşı karşıya geldiler.

Eğitim merkezinde bulunan tüm insanlar hareket etmeyi bıraktı ve bunun yerine onların dövüşlerini izlemek için döndüler.

İlk hareketi Liamson yaptı.

Swish.

Bir anda figürü bulanıklaştı.

Frey'in ilk fark ettiği şey onun eşsiz koşma tarzıydı. Karanlıkta sallanan ateş böceklerinini hatırlatıyordu ona.

Smack.

Liamson bileğinde ağır bir his hissetti.

Frey'in sağ eli arkasından uzanmış ve Liamson'un saldırısını kesin bir şekilde engellemişti.

Liamson'ın yüzünden bir şaşkınlık ifadesi geçti.

'Bu kadar kolay mı?'

Büyü kulesine gireli bir ay olmuştu.

O sırada birçok büyü savaşçısıyla savaşmıştı ama hepsinin çöp olduğunu düşünüyordu.

Açık söylemek gerekirse hiçbiri ilk saldırısına bile dayanamamıştı.

Ama Frey bunu başarmıştı.

Daha da önemlisi bunu, onun için çok kolay bir şeymiş gibi yapmıştı.

Frey, ona hocasıyla yaptığı her dövüşte hocasının hissettirdiği aynı duyguyu hissettirmişti.

"Nereden bildin?"

"Çünkü burası aydınlık ve açık bir yer. Karanlıkta savaşsaydık çok daha zor olurdu. "

"..."

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin