Bu sözler üzerine, Riki de dahil olmak üzere Yarı Tanrılar kaleye girmeye başladılar.
Frey, Lord'la yüzleşmek konusunda isteksizdi.
Ancak, bazı Havariler zaten kalede bekliyordu, bu yüzden Riki'yi takip etmekten başka seçeneği yoktu.
[Biraz soğuk.]
Lord elini sıkmadan önce kendi kendine sessizce mırıldandı.
Ardından, yıkılan duvar sanki zaman tersine çevrilmiş gibi restore edildi.
Doğa kanunlarıyla açıklanamayacak bir süreçti. Bununla birlikte, mevcut Yarıtanrılar, hiçbir tepki göstermedikleri için böyle şeylere alışkın görünüyorlardı.Kalede maske takan yeni bir Havari vardı.
'Buraya ne zaman geldiler?'
Agni dışında diğer Apokalipsler Havarilerini getirmemişlerdi.
Bu kişi Rab'bin Elçisi miydi?
Tıpkı kendisi ve Agni'nin Havarisi gibi, bu kişi de sadece görünüşlerini değil, aynı zamanda cinsiyetleri ve yaşlarıyla ilgili bilgileri bile gizleyen büyük bir elbise giyiyordu.
Frey bunu düşünürken, Riki Lord'a döndü ve dedi ki.
"Bir süre oldu."
[Riki, benim en büyük ağabeyim. İyi misin?]
"Sahibim."
[Bu iyi.]
Lord mutlu bir şekilde güldü.
Riki ağzını bir kez daha açmadan önce bir süre Lord'a bakmaya devam etti.
"Bunca zamandır ne yaptığını sorabilir miyim?"
[Çok önemliydi. Elbette hemen öğreneceksiniz. Leyrin.]
Lord gülümseyerek cebinden bir şey çıkaran Leyrin'i işaret etti.Metal bir külçeydi.
[Aydınyum]
"Bunu ilk kez duyuyorum."
[Bu beklenebilir. Ne de olsa, bizzat keşfettiğimiz ve isimlendirdiğimiz bir metal."
Riki biraz endişeli hissetti.
Görünüşe göre diğer Yarı Tanrılar bu metali zaten biliyorlardı.
Sadece Riki ve Agni daha önce duymadıklarını göstermek için ifadeler veriyorlardı.
Leyrin söylemeden önce metale dokundu.
"İlk bakışta, herhangi bir özel özelliği olmayan basit bir metaldir. O kadar güçlü değil ve ilahi gücü çok iyi yönetmiyor. Fakat."
Sonra şok edici bir manzara ortaya çıktı.
Leyrin parmağıyla küçük bir metal parçası kopardı ve ağzına koydu.
Çıtır çıtır.
Parça yaklaşık bir boğum büyüklüğündeydi ve kendi başına zor olmasa da yine de bir metaldi.
Güçlü çeneleri ve keskin dişleriyle tanınan bir Ejder bile aynı şeyi denerse ağzı kana bulanırdı.
Yine de Leyrin, yutmadan önce bir kurabiyeyi çiğniyormuş gibi çenesini oynattı.Huk.
Sonra, o anda, Riki, Leyrin'in vücudundaki ilahi gücün kaybolduğunu hissetti.
"Sen ne düşünüyorsun? İlahi gücüm kaybolmuş gibi gelmiyor mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
Viễn tưởngWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...