2.kitap-Bölüm 64-Kanıt(3)

1.1K 148 4
                                    

"Abartmayı bırak."

"Ne...?"

"Gösterdiğinin gerçek gücün olmadığını biliyorum."

Frey ne kadar güçlü olursa olsun, bir Yarı Tanrı'yı ​​bu kadar ezici bir şekilde yenemeyeceğini biliyordu.

Bu, Milled'in hâlâ gücünü sakladığı anlamına geliyordu.

Hayır. Sakladığı için değildi. Gerçek gücünü ortaya çıkarmak istememesiydi.

Gerçekte, çoğu Yarı Tanrı'da olduğu gibi bu şaşırtıcı değildi. Tüm güçlerini bir ölümlüye karşı kullanmanın aşağılayıcı olduğunu düşündüler.

Öğütülmüş bir istisna değildi. Frey onun ifadesinden anlayabiliyordu.

İnançsızlığı ve şüphesi ortadan kalkmış, yerini şiddetli öfke almıştı.

"...sağ. Lord'un dediği gibi. Artık sana tepeden bakmamalıyız."

"Lord ne dedi?"

"Düşmanımız olduğunuzu kabul etmemizi söyledi."

Milled bu kelimeleri tükürürken dişlerini gıcırdattı.

[İnsanları ve diğer ölümlü ırkları 'düşmanlarımız' olarak kabul ediyorum ve bundan sonra tüm gücümle onların karşısına çıkacağım.]

Lord'un şok edici beyanının tüm Yarı Tanrılara yayılması uzun sürmemişti. Ama çoğu her şeyden daha meraklı hissediyordu.

Milled de yaptı.

Düşmanlar mı? Ölümlüler mi?

Ejderhalar ortadan kaybolduğundan beri Yarı Tanrılarla rekabet edebilecek başka bir ırk var mıydı?

Hayır. Hiçbiri yoktu. Milled bundan emindi.

Yüz binde bir ya da milyonda bir yetenekle tamamen aydınlanmış bir insan olsa bile, pek bir tehdit oluşturmazlardı.

Kabuğundan yeni çıkmış bir böcek tarafından tehdit edilmek imkansızdı.

Ama artık ikna olmuştu.

Önünde bu adam gibi düzinelerce insan olsaydı, Yarı Tanrılar kesinlikle tehdit edilirdi.

"Kesinlikle benim rakibim olduğunu kabul edeceğim."

Yol.

Milled'in figürü kayboldu.

Frey kaşlarını çattı.

'Uzay-zaman hareketi.'

O kaçmadı.

Hareket aralığı, uzay-zaman hareketini de kullanabilen Apocalypses'inkinden kesinlikle çok daha kısaydı.

Milled sadece aralarındaki mesafeyi arttırdı.

Durumunu iyileştirmeye mi çalışıyordu?

'Öyleyse, o zaman kapatacağım.'

Frey'in Warp'ı kullanmak üzere olduğu gibi.

Arkasında güçlü bir güç hissetti.

Ve arkasına baktığı anda, her ne ise ona çok yaklaşmıştı.

'Hızlı...'

Frey zorla vücudunu büktü. Ama bundan tamamen kaçınamadı.

Çıtır çıtır.

Öncekinden farklıydı. Bariyeri cam gibi parçalandı ve sol kolunda sıcak bir acı hissetti.

Vurulduğunu söylemek doğru değildi. Onu geçti demek daha doğru olur. Sorun şu ki, o anda tüm kolu kırılmış, grotesk bir şekilde bükülmüş ve kanla kaplanmıştı.

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin