Frey doğruca Riki'nin kulübesine gitmeye karar verdi.
Zaten planlanmış başka bir etkinliği yoktu.
Snow, onunla gidecekmiş gibi kalktığında, istemsizce sordu.
"Kraliçe'nin köyü terk etmesinde bir sakınca yok mu?"
"Huh?"
"Sen, Büyük Orman'ı korumalısın."
Ormanı bu şekilde terk edip edemeyeceğini bilmiyordu.
Frey sorusunun oldukça mantıklı olduğunu düşünüyordu ama Snow'un o anda ona attığı bakış bir şeylerin ters gittiğini düşündürdü.
"Bazen çok eski moda şeyler söylüyorsun. Kraliçe her zaman köyde kalmak zorunda mı? "
"...Demek öyle. Yüce Elfler, yüksek derecede esneklik kazanmış görünüyor. "
Geçmiş bilgisi nedeniyle sahip olduğu önyargılı fikirlere artık sahip olmaması gerektiğini düşündü.
Frey bunu düşünmeye çalışırken Snow başını hafifçe yana eğdi.
"Huh? Neden bahsediyorsun? Yaşlılar ne yapmak istediğimi bilselerdi, kesinlikle beni durdurmaya çalışırlardı. "
"Ne?"
"Önemli olan şey gizli kalması."
Maskeyi cebinden çıkaran Snow kısa bir kahkaha attı.
"Endişelenme. Ayrılırken annemde her zaman bir benzerimi bırakırım. Övünmek istemem ama asla yakalanmadım. Ben bu konuda uzmanım. Huhu! "
"..."
Bu kesinlikle kimsenin övünmesi gereken bir şey gibi görünmüyordu, ama Frey, rehberlik edecek bir Elf olmadan Büyük Orman'a girip çıkmak zor olduğundan hiçbir şey söylemedi.
'Bir rehber almak zahmetli olur.'
Elden bir şey gelmezdi. Sonuçta, Syax'ın onu Riki'yi görmeye götürmesini isteyemezdi.
İvan, Hruhiral'in aşağısındaki bodrumda hâlâ mana emdiği için ona eşlik edemiyordu.
Gitmeden önce Frey, Snow'a döndü.
"Gidip gelmemiz uzun zaman alacak. O yüzden Bükme kullanalım mı? "
"Huh?"
Snow, yüzünde şaşkın bir ifadeyle ona baktı.
"Bu daha verimli olur... ama bu mümkün mü?"
"Sadece ikimiz olduğumuz için çok zor olmayacak. Riki'nin kamarasının koordinatlarını ezberledim. "
İlk kez Riki'nin kabinine gittiklerinde koordinatları hemen ezberlemişti çünkü gelecekte ihtiyaç duyacağı bir zamanın geleceğinden emindi.
Bükme büyüsünü kullanırken, bir mana izi olurdu, bu yüzden şehirde yaparsa çok dikkat çekerdi.
Bir şeyler ters giderse, Blake ailesinin takipçilerinin bunu fark etmesi mümkündü. Ancak mana yoğunluğunun oldukça yüksek olduğu Büyük Orman'da, mana izleri birkaç saat sonra kaybolurdu.
Her şeyden öte, böyle bir yere girebilmeleri garip olurdu.
Snow, Frey'e inanmayan bir bakış attı.
'Bükme'yi kendi başımıza yapmamız mümkün mü?'
Tabii ki teorik olarak mümkündü.
Frey, mana kontrolü ve kapasitesi alay edilecek hiçbir şey olmayan 7 yıldızlı bir Büyücü gibi görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasyWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...