Bölüm 48 - Havari (3)

2.1K 259 8
                                    


Orta yaşlı bir adamdı.

Hiçbir belirgin özelliği olmayan bu adamın üst yarısında hiçbir kıyafeti yoktu. Bu da sıska vücudunu açığa çıkarıyordu.

Vücudunu geliştirmemişti.

Dürüst olmak gerekirse bu kişi bir büyü kulesinin yardımcı lideri gibi görünmüyordu.

Ancak Frey ve diğer üçü hemen gerginleşti.

'Bu kirli duyguyu hissetmeyeli uzun zaman olmuştu. '

İlahi güç.

Önündeki adamın Yarıtanrılar'dakine benzer güç kalıntıları saldığını görünce Havarilerin Yarıtanrılar'ın güçlerinden biraz yararlanabildiğinden emin oldu.

"Ah, Ulu Lukes. Neden buradasınız?"

Frey derin derin iç çekti.

Mikel ya düzgün şekilde karar veremiyor ya da zorla gözlerini gerçeklerden uzaklaştırıyordu.

Durum, bu ana tanık olan herkes için açıktı.

Ulu Lukes, Yarıtanrı'nın muhbirlerinden biriydi.

Geçmişte gerçek bir halka üyesi olabilirdi ama şimdi Ulu Lukes, Yarıtanrılar için bir hizmetkârdan daha iyi bir şey değildi.

Mikel bunu kabul edemeyen tek kişiydi.

Lukes kayıtsız bir ses tonuyla konuştu.

"Mikel, arkadaşım. Sana beklemeni söylemedim mi? Emirlere uymada iyi olduğunu sanıyordum."

"Bu-, burada bir sorun var. Bu-, bunun doğru olmadığını söyleyin! Ben..."

"Hoo. Bu çok kötü. Merakını öldürseydin yaşayabilirdin. "

Lukes sırtını kaşıdı.

"Hmm. Bir büyücüye cevap vermem gerektiğini sanmıyorum. O yüzden... Güle güle."

Hiçbir işaret veya sinyal yoktu.

Lukes konuştuktan sonra Mikel'e öylece baktı.

Ancak daha önce birçok kez Yarıtanrılar ile savaşmış olan Frey buna tepki verebildi.

*Clang!*

"....!?"

Mikel yere düştü.

Tek hissettiği, Lukes'in parmaklarından gelen zayıf bir şimşek enerjisiydi.

Lukes'a korkmuş bir ifadeyle baktı.

Mikel, bu saldırıya maruz kalsaydı hemen öleceğini biliyordu.

Lukes şaşırmış bir ifadeyle Frey'e döndü.

"Huh? Bunu engelleyebildin mi? Nesin sen?"

"..."

"Gerçekten de... Demek gelenler sadece iki Kara Diş üyesi değildi. Hangi halkadan geliyorsun? "

Frey cevap vermedi ve bunun yerine yerden yukarı yükselen Mikel'e baktı.

"...Saçmalık. Bir Yarıtanrının hizmetkârı haline gelen bir halka yöneticisi. O zaman sahip olduğunuz yadigâr..."

"Kullanamıyorum. Elbette artık mana kullanamıyorum ama önemli değil. Artık çok daha güçlü bir enerjim var. "

Gözlerinde bir delilik parıltısı vardı.

Frey hoş olmayan bir ifadeyle ona baktı.

Fanatizm.

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin