"Doğru cevap."Schweiser hafifçe gülümsedi ve dumanla birlikte kayboldu.
Krrr.
Sonra büyük kapı yavaşça açılmaya başladı. Ondan bir adım uzaklaşan Frey yerinde durarak kapının açılışını izledi.
Sonunda zindanın içi ortaya çıktı. Ancak Frey bundan hiç de memnun görünmüyordu.
"..."
Kapının arkasındaki büyük oda boştu.
Hayır, boş değildi.
Orada, bilinmeyen bir metalden yapılmış gibi görünen iki metal figür duruyordu.
Onlar Demir Golemlerdi.
Ancak bunlar, zindanın koruyucuları oldukları için alınıp götürülecek bir şey değillerdi.
O kadar güçlüydüler ki Frey bile onları alt edemeyebilirdi.
Normalde bu oda bazı güçlü büyüler, büyülü araştırma notları veya harika ekipmanlarla dolu olmalıydı.
Frey burayı daha önce kimsenin ziyaret etmediğini düşünmüştü ancak 4000 yıldır orada olduğu gerçeğini hesaba katmayı unutmuştu.
"Ne zaman götürüldüklerini bile bilmiyorum."
Frey sessizce etrafına bakarken durdu.
'Bu alan... o kadar küçük müydü?'
Adadan kontrol ettiğinde, zindan, gördüğünden çok daha büyük görünüyordu.
Şaşkınlıkla etrafına bakarken bakışları büyük odanın diğer tarafındaki başka bir kapıya sabitlendi.
Bu kapı az önce açtığı kapıya benziyordu ve devasa kapının sağ tarafında başka bir mermer vardı.
Frey bu mermere yaklaşıp ona manasını aşıladı.
Pshhh.
Sonra tıpkı daha önce olduğu gibi gri saçlı bir figüre dönüşmeden önce bir kez daha duman oluştu.
Schweiser yeniden ortaya çıktı.
Tek fark, bu sefer biraz büyümüş olmasıydı.
İlk yanılsama bir oğlan çocuğuydu, bu sefer genç bir adam olarak ortaya çıkmıştı.
"Sırada ikinci soru var."
"İkinci soru mu?"
"Ah, bunu tam olarak açıklamamış olabilirim. Derinlere doğru ilerledikçe daha büyük miras elde edeceksin ve yalnızca bir eşya alabileceğini unutma. "
Schweiser aslında ona cevap vermemişti.
Sadece sorusunun zamanlaması o kadar mükemmeldi ki gerçekten sohbet ediyorlarmış gibi görünmüştü.
Schweiser, Demir Golemleri işaret etti.
"Bu kuralı çiğnemeye karar verirsen sorumluluk bende olmaz. Ben seni affedebilirim ama onlar kesinlikle buna izin vermezler. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasyWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...