2.kitap-Bölüm 16 - Blake Ailesi (6)

1.6K 180 3
                                    

Ön kapıyı geçtiler ve içeri girdiler.

Heinz, gardiyanın sözleriyle biraz sarsılmış gibiydi.

"Üçüncü İmparatorluk Prensesi köşke sık sık gelir mi?" 

Etrafta kimse yoktu, bu yüzden Frey kibarca konuşma zahmetine girmedi.

Heinz bir an düşündükten sonra cevap verdi.

“…son birkaç yıldır sık ​​sık ziyaret ediyor. Ne zaman gelse çoğunlukla annesiyle konuşurdu.”

Leita Blake'le mi?

Frey'in yüzünde bir şüphe belirdi.

Havari olan onunla ilgiliyse, Yarıtanrılarla da ilgili olabilir.

Üçüncü Prenses.

Frey onunla ilgili anılarını hatırlamaya çalıştı.

Adının Fiore olduğunu hatırladı.

Güzel ve çok zekiydi ve kadın olmasına rağmen İmparator tarafından çok sevildiğini duymuştu.

Sadece imparatorluktaki yüksek rütbeli ve zeki kişilerin birkaç kez katılabileceği kabinede göründüğü için itibarının gerçek olması ve imparatorluk ailesi tarafından oluşturulmamış olması kuvvetle muhtemeldi.

Bu yıl 25 yaşındaydı ve evlenmek için en iyi zamanı kaçırmıştı.

Belki kendisi bir evliliği reddetmiştir ya da imparatorun desteğini almıştır.

“Ne hakkında konuşuyorlar?”

“Bilmiyorum… ya da bunun hakkında çok fazla düşünmek zorunda kalmadan, ziyaretler sadece politik olarak motive edilmiş bir performans olabilir.”

“…”

Ziyaretleri sadece Üçüncü Prenses ve Blake ailesinin yakın bir ilişkisi olduğunu göstermek için miydi?

Nedeni bu olsaydı onu tercih ederdim.

Bu ülkedeki siyaset umurunda değildi ama Frey'in içgüdüleri, durumun böyle olmayabileceği konusunda onu uyarıyordu.

Yarıtanrıların büyük ülkeler üzerinde beklediğinden çok daha büyük bir etkiye sahip olduğunun farkındaydı.

Fiore imparatorluk ailesinin bir üyesi olduğu için, rahat olmaktansa daha şüpheci olması onun için daha iyi olabilirdi.

Frey düşüncelerine odaklanırken bahçeye geldiler ve orada yürüyen bir grup insan buldular.

"Isaka, Mischael ve Leita."

Blake ailesinin tüm üyeleri toplandı.

Ve sadece onlar değildi.

Muhtemelen Fiore olan bir kadın grubun ortasında duruyordu ve asil bir zarafet yayıyor gibiydi.

Ardından grubun ön saflarında yer alan Mischael, Heinz'i gördü ve yüzü aydınlandı.

"Heinz?"

"Aman."

"Hım."

Mischael'in sözleri üzerine Leita ve Isaka, onlara yaklaşırken Fiore'ye kibarca başını eğeren Heinz'e bakmak için döndüler.

"Blake ailesinin ikinci oğlu Heinz Blake, Majestelerini selamlıyor."

"Uzun zaman oldu Heinz."

Onu parlak bir gülümsemeyle karşılayan Fiore ve Heinz'ı çok iyi tanıyor gibiydiler.

"Majesteleri her karşılaştığımızda daha da güzelleşiyor gibi görünüyor."

The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin