Son odanın boyutu öncekilere göre çok küçüktü.
Solda bir masa ve sandalye, sağda ise eski püskü görünümlü saklama kutuları vardı.
Şimdiye kadar gördüğü odalar depo odalarıysa bu oda daha çok birinin yaşadığı bir oda gibi görünüyordu.
Frey önce kutulara doğru gitti.
İki tane vardı, Frey ilk kutuyu açtığında aradığı eşyayı buldu.
İçinde süt benzeri bir maddeyle dolu küçük bir şişe vardı.
Frey ona baktığında istemsizce adını söyledi.
"Donmuş Nehir."
Ancak ve ancak insanların ulaşamayacağı Ağlama Mağarası'nda bulunabilen ve her bin yılda sadece bir damla oranında oluşan bir sıvı.
Sadece bir damla içmek vücuttaki tüm damarları harekete geçirerek patlayıcı bir şekilde maksimum mana hacmini ve manaya duyarlılığı artırırdı.
Buna ek olarak kişinin mana odasının boyutunu da birkaç kat artırırdı, eğer orijinal "Frey" tek bir damla içse tek bir adımda 4 yıldız seviyesine doğrudan ulaşabilirdi.
Donmuş Nehir, gerçekte var olup olmadığını kimsenin bilmediği hazinelerden biriydi.
Aynı zamanda Frey'i istediği kadar hızlı şekilde 7 yıldıza ulaştıracak bir şeydi.
Şişeyi dikkatlice çantasına koydu. İlk kutudaki tek şey buydu.
Sağındaki ikinci kutuyu açtı.
Orada bulduğu şey bir çift küpe, bir kan kırmızısı mücevher ve bir mavi bileklikti.
"..."
Frey gözlerini kapattı.
Buraya gelirken çok sayıda büyülü eşya görmüştü. Bu büyülü eşyalar, büyücülerin hayatları pahasına bile takas edecekleri şeylerdi.
Ancak Frey onlara bakarken hiç tepki göstermemişti.
Şimdiyse durum farklıydı.
Şu anda önünde bulunan küpeler kendisine aitti.
"Tayfun Küpeleri."
Zihnin sorunsuz bir şekilde konsantre olmasına yardımcı olan bir eşyaydı ve ayrıca engel büyüsü içeriyordu.
Son odada olmasına rağmen harika bir eşya sayılmazdı.
Başlangıçta Frey onları sadece zaman geçirmek için yapmıştı ama Schweiser onları bir sebepten dolayı beğendiğini söyledikten sonra küpeleri ona vermişti.
Yine de Frey küpeleri bir hazine gibi kutudan çıkardı.
'Bunu son odada bıraktığına inanamıyorum.'
Frey gülümsedi ve sonra bileziğe baktı.
Bu, şimdiye kadar gördüğü tüm büyülü eşyaların ötesinde bir şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasíaWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...