Öfkesini burada göstermesi anlamsız olurdu. O profesörken Frey öğrenciydi. Onun seviyesine inerse yetkisi düşürülürdü. Kevin gülümsedi ve ellerini çırptı.
"İyi iyi. Tamam. Bazı şeyler dersten daha önemlidir. Eminim bu kadar zamanı boşa harcamamışsındır. Hiç şüphesiz, bize gösterecek çok şeyin vardır. "
"Teşekkür ederim."
"Tamam o zaman şimdi boş konuşmaları bırakalım ve başlayalım."
Kevin ders kitabını açtı ve sayfalara göz gezdirdi. Bir gülümsemeyle konuşmaya başladı.
"Frey, işte sana bir soru."
Öğrenciler nefeslerini tuttu. Kevin'in soruları zor olduğu için kötü şöhretliydi. Asla kolayca tahmin edilebilecek sorular sormazdı. Dahası, doğru cevap vermemenin cezası ağırdı. Yerleştirme notlarının düşük olmasına ek olarak öğrencilerin dersin sonuna kadar ayakta durması gerektiği zamanlar olurdu. Daha da kötüsü, Kevin'in hedefi daha önce derslerine bile katılmamış olan Frey idi.
"Büyücü Savaşçı Kral Kassajin tarafından kullanılan üç eser nelerdi?"
Frey cevap vermedi. Öğrenciler sorunun can sıkıcı olduğunu düşündüler. Büyücü Savaşçı Kral Kassajin, tarihin en büyük büyücü savaşçısıydı, ancak Westroad'un büyü odaklı öğrencilerinin çoğu onu sadece Büyük Büyücü Lucas'ın yoldaşlarından biri olarak biliyordu. Bazılarının Kassajin'in kim olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu. Elbette ki bu soru tamamen "Büyücülüğün Tarihi" nden gelmemişti. Aksine, sözü bir savaşçının yolunda yürürken sadece üç çizgiyi kapsıyordu. Tabii ki, "Sihirbazlık Tarihi"nden tamamen çıkarılmış değildi. Aksine, bir savaşçının yolunda yürüdüğü için sözü sadece üç satırı kapsıyordu.
Tabii ki, hangi eserleri kullandığı hakkındaki bilgi tamamen dışarıda bırakılmıştı. Kevin kötü niyetli bir şekilde konuşmaya başladı.
"Sorun nedir Frey? Bunca zaman dersimde bulamadığın bilgileri biriktirmedin mi? Yoksa bir büyücü savaşçının başarılarının senin zamanına değmeyeceğini mi düşünüyorsun? "
Frey sessiz kaldı. Tam cevap vermeye başlayacakken arkada oturan bir öğrenci onun için konuştu.
"İtiraz ediyorum. Bildiğim kadarıyla Büyücü Savaşçı Kral Kassajin'in büyücülük tarihinde yeri yok. "
Kevin bir an için sessiz kaldı. Akademiyle kan bağları olmasaydı Isabelle Triznine, Frey'in kovulduğundan daha korkunç bir şekilde sınıftan kovulurdu.
Bu kız, derslerine her zaman her açıdan müdahale ediyordu.
Kevin böbürlenerek cevap verdi.
"Kassajin, fiziksel yetenekleri geliştirmek için manayı kullanan bir yöntem geliştiren ilk kişiydi. Asıl araştırıyor olduğu şey farklı olmasına rağmen, hiç kimse bulduğu bu yöntemin magecraft'ın ilerlemesine bulunduğu katkıyı inkâr edemez. "
"Ama Kassajin, mana'yı sadece bedenini eğitmek için kullanan bir dövüş sanatçısıydı. Böyle bir kişi büyücü olarak kabul edilemez. "
Bu doğruydu. Isabelle'in bilgisi akranlarının çok ötesindeydi ve bir profesörden daha az değildi. Fakat Kevin'in yüzünde hala sinsi bir gülümseme vardı.
"O zaman bir büyücü savaşçının yolunda yürüyen herkesi görmezden mi geliyorsun Isabelle?"
"... Bu... saçma bir yorum."
"Ah, olabilir. Ancak, büyücü savaşçıların büyücü olarak kabul edilip edilmeyeceği akademik toplumda hâlâ önemli bir tartışma konusudur. Bu, eğitimli toplumlar arasında bazen bir gurur yarışmasına yol açabilecek hassas bir konudur. Fikrini dile getirmen güzel bir şey olsa da açıklamalarına daha fazla dikkat et. Eğer bir büyücü olarak başarılı olmak istiyorsan, dediklerime kulak ver. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasyWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...