Çay soğumuştu ve artık buhar çıkmıyordu. Ancak Frey bunu fark etmedi.
Hem ilahi gücü hem de manayı kullanmak mümkündü!
Riki kendinden emin konuşmuştu ama Frey sözlerine bu kadar kolay inanmayacaktı.
Yine de bu fikri tamamen reddetmemesinin nedeni, kafasında dolaşan bir sesti.
[Çok değiştin. Artık farkında gibi görünüyorsun. Gerçi doğru, ne de olsa Blake ailesinin kanına sahipsin.]
[Dürüst konuşmam gerekirse, büyü kullanmayı asla öğrenmeyeceğini ummuştum.]
[Halka'ya çok fazla güvenmemen daha iyi olur.]
'Heinz Blake.'
Blake ailesinin ikinci oğlu ve Frey'in ikinci erkek kardeşi.
Blake ailesi hakkında bir şeyler biliyor gibiydi, bu yüzden Frey'e bu tavsiyeyi vermişti.
Frey tavsiyesini görmezden gelmemişti ama ciddiye aldığı da söylenemezdi.
'Derinlemesine düşünmedim.'
Doğru.
Bunun hakkında çok derin düşünmemişti.
Frey başını kaldırıp bir kez daha Riki'ye baktı.
Riki, ona düşüncelerini toparlaması için zaman veriyormuş gibi yavaşça konuştu.
"Seni görebiliyorum. Blake ailesinin üçüncü oğlu Frey Blake. Büyü yeteneklerinden umutsuzca yoksun olduğu düşünülüyordu, bu yüzden genç yaşta istenmeyen bir çocuk muamelesi gördü ve sonunda aileden kovulurcasına akademiye gönderildi."
"Isaka Blake de sana hiçbir şey söylemedi. Büyü yeteneğinin farkına vardığını öğrendikten sonra aradı seni, ancak bulunduğun yeri gizlediğin için bulamadı."
"Doğru."
Riki'nin ortaya çıkardığı bilgi çok da bir şey değildi.
Frey'in çocukluğuyla ilgili bilgiler Pillat için bariz şeylerdi ve bunu sadece sokaktaki birine sorarak bile kolayca öğrenebilirdi.
Frey'in daha çok merak ettiği şey, Blake ailesiydi.
"Blake ailesi tam olarak ne oluyor?"
"Basit bir ifadeyle, çok büyük bir laboratuvar."
"Ne...?"
Bu cevap, en çılgın hayal gücünü bile aşmıştı.
Büyük bir laboratuvar mı?
Kastkau İmparatorluğu'nun en prestijli ailelerinden biri olan Blake ailesi mi?
"İlahi gücü ve manayı uyumlu hale getirmenin bir yolunu bulma üzerine araştırmalar çok uzun zamandır devam ediyor. Daha sona Kıyametgetirenlerden biri olan Leyrin yönetimi altında daha ciddi bir şekilde araştırmaya başladılar."
"Leyrin."
Bu adı ilk kez duymuştu ama Kıyametgetirenlerden birine ait olduğundan hatırlamaya değerdi.
"Binlerce, on binlerce deneme ve hata olduğu söyleniyor. Ama o zaman bile Leyrin pes etmemiş. Yüzlerce yıl, Yarıtanrılar için uzun bir süre olarak düşünülemez ancak kolayca sıkılma eğilimimiz göz önüne alındığında bu ısrar gerçekten takdire şayan. O kadar zamanını sayısız deney ve araştırma yapmaya ayırmış."
Riki, Frey'in bakışlarıyla karşılaştı.
"Blake ailesi doğdu."
"..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Arc Mage Returns After 4000 Years (1 Ve 2.Kitap)
FantasyWestrod Akademisinin en kötü öğrencisi, Blake Hanesinin yüz karası Frey Blake acı dolu hayatını kaldıramayıp ölümü tercih etti fakat vücuduna yeni bir ruh giriş yaptı. "Bu vücut da ne? Her küçük detayına kadar incelemem gerekiyor." Büyük Büyücü Luca...